Jeg skriver på baggrund af en nær ven som har startet en café og ønsker en webshop hvor man kan bestille bord og mad, hvor der inkludere online betaling (Paypal, Dankork).
Jeg har skrevet med web10 men deres webshop kan ikke bruges til dette.
Kender I en webshop el.lign. hvor man kan bestille bord og mad hvor der kan betales online? :)
Kender I en webshop el.lign. hvor man kan bestille bord og mad hvor der kan betales online? :)
Jeg skal bare være helt sikker på at spørgsmålet er formuleret korrekt. Kunden skal fra sin enhed kunne:
1 ) Booke bord 2 ) Køb mad & drikke 3 ) Betale for det hele online
Der er flere systemer som kan løse punkt 1. De to andre punkter er jeg mere i tvivl om, for normalt så booker jeg bordet online, og finder på restaurenten / cafeen ud af hvad jeg vil have at spise og drikke.
Kan godt se din pointe, tror ikke jeg formulerede mig helt optimalt - men kunden skal selvfølgelig selv bestemme om der skal betales online eller i caféen.
Lave en bestilling online. Modtage en bekræftelse på din bestilling. Bestilling sendes så også til din café, med information om antal personer og hvad der er bestilt. Betale online eller blot få besked om dit køb og hvad din bestilling totalt koster og så betale på stedet.
Du kan opbygge et menukort og selv ændre det samt evt. lave tilbud på menuer i begrænset antal m.v.
Der kan endvidere laves tilbud til faste kunder, som de kun kan se, hvis du giver dem adgang.
Ellers er der et hav af muligheder og alt kan tilpasses efter behov. Der er i øvrigt indbygget CMS, så du selv kan lave ændringer i menuer og tekster.
Det helt store spørgsmål er nok, hvad er dit budget? :)
Jeg kan personligt godt lide jeres idé, hvor det bliver muligt at planlægge det hele hjemmefra (kan også lige forestille mig at de store familier kan få meget godt ud af at kunne bestille hjemmefra).
Og med hensyn til at finde en webshop med nøjagtig det i har brug for (og ikke al mulig unødvendige features), så kan vi sagtens løse dette for jer, hvor vi sørger for at tilpasse løsningen + evt. design af webshoppen/hjemmesiden. Jeg vil meget gerne kunne give dig et rigtig godt tilbud, så send mig en privat besked med dit telefonnr. eller en mail (salg@ danhost.dk) og så kontakter jeg dig.