Hej,
Jeg tager 2200,- inkl. design for en konkurrence-app til Facebook - se på facebook.com/golocalnow.
Men i øvrigt vil jeg meget gerne indtrængende fraråde jer at lave konkurrencer på så tidligt et tidspunkt og SLET ikke med den begrundelse, at I vil have flere fans.
Jeg vil til gengæld meget gerne tage en uformel snak med jer om hvad I ellers kan gøre og synes I, at jeg har noget at tilbyde som I kan bruge, så har jeg lige kørt til tilbud på 3 måneders opstartshjælp til Facebook til 3900,- kr.. Det inkluderer i øvrigt 1/2 pris på opsætning af apps (også afstemningsapps) og er godt nok slut nu, men det kunne jo genstartes for en kort bemærkning.
Før I kaster jeg ud i konkurrencer - hvad enten jeg leverer eller en anden - kan jeg i øvrigt anbefale jer at slå et smut forbi facebook-siden https://www.facebook.com/konkurrencespam. Her rådgiver jeg sammen med fire andre Facebook-eksperter om reglerne i forbindelse med konkurrencer på Facebook. Både hvad angår Facebooks egne regler og den danske markedsføringslov. Det er rådgivning helt på frivillig basis og vi foretager ikke nogen former for salg, så I kan trygt henvende jer med eventuelle tvivlsspørgsmål.
Og i øvrigt: TILLYKKE MED ÅBNINGEN! - jeg trykker naturligvis "synes godt om" så snart jeg har postet dette indlæg. :-)
Mvh
David Lorentzen
Mob.: 21 12 10 20