Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beboerforening

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle

Jeg er medlem i en lille beboerforening.

Vi har fået rigtig meget vind i sejlene det sidste år, og har nu brug for at komme lidt bredere ud til vores medborgere.

Derfor vil vi gerne have en hjemmeside, en enkel og overskuelig hjemmeside der er nem at opdatere og vedligeholde.

Vi har dog et stort ønske om at folk kan gå ind på et debatforum og give forskellige meninger til kende.

Et ønske om beskedne afstemninger "webpol" ville vi også gerne have.

Der findes mange som udbyder hjemmesideplads og også diverse online programmer til at designe siden med. Det er nok lige det vi søger men jeg syntes at markedet er lidt u-overskueligt.

Er der nogen herinde der kan hjælpe mig lidt på vej, og måske anbefale et godt sted.

Det skal ikke være en gratis-side, der hvor den skal ligge, og der skal ikke være reklamer forbundet med siden.

Mange Hilsner

Bo

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bo,

Hos dotvision kan vi tilbyde jer lidt forskellige løsninger, med og uden webhotel, domæne, cms, 1day support enten via telefon el. email.

Ja der er uanede muligheder og pakker man kan strikke sammen til jeres lille beboerforening.

Et eksemple på en løsning kunne se således ud:

Content management system - 5500kr. Inkl. Design, Webhotel, Email(Uden begræsning), Valgfrit domæne (DK,INFO,COM,NET) , Nyheds Modul, Backup modul, SEO/Meta modul, Webpoll modul, WYSIWYG editor.

Forum opsætning 500kr. (Opensource)

Prisen er eks. Moms.

Men igen hvor meget er jeres budget ca. på?

Med venlig hilsen

Paw Hellegaard

Web-Integrator

dotvision

Poul la coursvej 19, 2 sal.

8660 Skanderborg

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)