Hey Aminoer! Jeg er på udkig efter en PHP-udvikler med kompetence i Wordpress som interesseret i et samarbejde - gerne igennem de næste par år. Opgaverne vil primært lyde på skræddersyet webprogrammering samt opsætning af Wordpress sites. Jeg søger en gut som kan rode mod overstående og som samtidigt vil have profit, erfaring og netværk ud af det! Jeg sørger for at du får spændende opgaver at løse - lige så ofte du har tiden. Løsningerne vil ofte blevet benyttet af mange mennesker så det er selvfølgelig et must at der er styr på både stabiliteten og sikkerheden. Har massere af opgaver jeg mangler udvikler på, så du kommer i hvert fald ikke til at kede dig. Kom med en lyd, og __lad dig ikke skræmme hvis en anden udvikler har været dig i forkøbet__. Jeg hører meget gerne for alle interesserede! Smid mig en e-mail på mf@constantsolutions.dk eller et svar i posten hvis du kan programmerer og har erfaring med Wordpress! :) Nyd dagen! Glæder mig til at høre fra dig. p.s. du behøver ikke have erfaring med det grafiske - du er dækket ind! |
Hej Mattias,
Slå det op på freelance under stillinger på Amino, det er lavet til formålet, og er i øvrigt skide godt!
God vind.