Jeg ved lidt om hvad jeg skriver og det er nu ikke det rene opspind.
Jeg synes du skal lave din research.
Havde bestemt mig for, ik at skrive mere i denne tråd, men nu bliver det her godt nok til en værre omgang sludder fra din side!
Der findes flere store virksomheder med små datterselskaber i DK som fordeler de store indkøb til grossister.
Okay gider du nævne en autoriseret grossist i DK ud over Lancaster selv? Bare 1!
Det er ikke bare en virksomhed som impoterer en masse varer til sit lager.
Tag en can. merc. eller dok. i økonomi som os andre i branchen så vil du få lidt mere indsigt i økonomi og erhvervsløsninger.

Hvis en grossist ik er en, som importerer og lagerfører varerne, gider du så fortælle, hva det er?
Og nej jeg behøves ik en can. merc eller dok i økonomi for at handle... Har klaret mig fint uden, og med dine indlæg, så bliver jeg sku bekymret over indholdet i sådan en uddannelse!
Jeg arbejder i en stor koncern som varetager import indenfor tøj og textil.
Derudover har jeg importeret accessories sammen med 3 kammerater fra østen igennem de sidste 3 år.
Jeg kender til de faldgrupper der kan være og holder stadigvæk fast på mine synspunkter da jeg ikke er alene om disse. Men gør dine egne erfaringer.
Gider du at fortælle mig, hva ovenstående har med mærkevarer parfumer at gøre?
Jeg har været i branchen i 8 år, så tror jeg kender den på godt og ondt efterhånden!
Jeg kastede kun bolden op her i tråden fordi det lød lidt underligt og ville bare pointere at man skal begå sig med omhu hvis man skal lave gode forretninger. (den kategori falder du vist ikke ind i).
Det var vist mit budskab med det hele.
Ja wow det er underligt... Alle kan købe mærkevarer parfumer, hvis de bare kender de rette selskaber. Hvori er det underlige?
Og nej jeg laver kun dårlige forretninger, for jeg har ingen can. merc eller dok i økonomi...
Jeg har på intet tidspunkt skrevet at det ikke kan betale sig at have en webshop med en niché.?
Niché er noget helt andet og jo ikke produkter du finder lige om hjørnet ;-). Så en helt anden snak.
Ej nu må du snart stoppe. Du flakker rundt, og påstår det ene og det andet. Nu sidder du så at siger, at man godt kan have en webshop med salg af parfumer, og at det er en anden snak?
Du har lige for et indlæg siden påstået det modsatte, da man ik kunne købe 10.000 stk mindst af gangen.
Ved du overhovedet hva rabatten på 10.000 stk mærkeparfumer er i forhold til listeprisen?
Jeg synes nu ikke jeg bringer det faglige niveau ned fordi jeg sætter spørgsmåltegn og bruger min erfaring her på at hjælpe andre med at skrive de lige skal huske ikke at betale fulde beløb forud ved sådanne handler.
Det var nu bare for at hjælpe Aminoerne på tråden og øse lidt ud af den erfaring man selv har gjort sig.
+ misvejlede en masse med store ord! ;D
Nej kan kun give dig ret i ;-). Vi lever ikke i den samme verden.
Undrer mig lidt at du opfatter mit indlæg tidligere som værende kritik. Det var nu blot for at hjælpe så andre ikke mister surt tjente penge ved at betale forud.
Jeg opfatter dit indlæg, som værende direkte forkert, og det har jeg sådan set beskrevet i adskillige indlæg efterhånden. Men hvergang du skal svare på noget konkret, så smider du nye ting ind i debatten osv.
Hvorfor indrømmer du ik bare, at du ik kender til branchen for mærkevare parfumer, og at dine indlæg var generelt ment, og faktisk ik møntet på trådens emne?
Har for længst gennemskuet, at du ik kender branchen, da du smider påstanden rundt, som er direkte forkerte, og påstår distributions sammenhænge, som slet ik findes...
Drop the game i stedet for at spille mod straight flush... ;D