Jeg er i praktik i et mindre markedting firma og har fået en opgave jeg er gået i stå med.. Opgaven er at markedføre et erhvervs abonneument på advokater.. Lidt info Produktet er en service til virksomheder uden jurister in-house Fordele - To timers telefonrådgivning - Inkassoservice - fordelagtige priser, hvis de skal gå i retten for dig - Indberetning til Debitorregistret - Risikotjek Prisen er 2400 kr. pr. år. (ekskl. moms) Hvad er relevant for kunden? - Spare penge - Fordele Produktet - en service på advokater - 14 advokater, der dækker alle specialer Ideer: - Ring når det passer dig - Få et godt råd med det samme - Spar penge på dyre advokatregninger - Eksempler på problem situationer hvor kunden kunne have behovet for en advokat Skal prisen lavet om? en times rådgivning starter med 1200 kr./t og de dygtige koster 4000 kr/t Skal der lavet om på servicen? Hvad skal prisen være for en erhvervs abonnement på advokater?Afstemning om prisen
|
man betaler efter kvalifikationer, derved vis man har gode referencer sager og har et godt højt omdømme som advokat høj løn og lav løn vis ikke ingen referencer har og måske oveni ikke de bedste uddannelse beviser lavere løn
spare penge kan man jo på at betale en høj løn , da en bedre normalt koster flere kroner.
hele den pris opstilling synes jeg er svær at stemme på