Jeg ønskede som udgangspunkt bare at tage imod Dankort og der er Nets som udgangspunkt den eneste leverandør. Jeg har dårlige erfaringer med deres meget strenge kreditvurdering og næsten arrogance i forhold til om man kan stille den garanti. Jeg har et holdingselskab som har lidt tab, så eftersom jeg ikke hæfter personligt og ønsker at kunne tage abonnementspris, er jeg næsten allerede håbløst indstillet på at de efter 6 uger vil vende tilbage og bede om bankgaranti pga. regnskabet.
Men irettesæt mig gerne hvis jeg tager fejl med Nets. Min erfaring bygger kun på en enkelt gang, da jeg skulle have oprettet webshop til teleprodukter. Den her gang er der tale om abonnement til en portal tjeneste, altså ikke fysisk produkt.
Jeg er gået lidt hen i retning af at ville vælge Euroline som løsning til at modtage VISA, Mastercard og Maestro, og krydse fingre for at det ikke går meget ud over mit salg.
Det er jo kun ca. 2% af alle danskere som har et rent Dankort, resten af kortene er Visa/Dankort, og dertil behøver du ikke Nets, der er Euroline fine.
Hvis man kan konkludere at Euroline er fine til at køre abonnementsbetalinger med fx visa og Master, så er det helt klart billigere end nets.. Hvorfor så ikke overveje Quickpay, som kun koster 150 kr. pr måned og ingenting i opstart? Det overvejer jeg selv.. Nogle der har erfaringer?
UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter
Ja Quickpay.dk ser faktisk rigtig interessant ud. Og det koster kun det halve og uden det dyre opstartsgebyr! Jeg vil også meget gerne høre om der er nogen der har erfaringer med dem?