Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgetaway der understøtter abonnements betalinger - men ikke kræver indløsningsaftale

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du hæfter også personligt når du har SE nr, hvor du med CVR nr. som anpartsselskab ikke hæfter personligt, og det kræver derfor et endnu bedre regnskab for at de ikke kræver bankgaranti. Og jeg tror ikke mit regnskab pga. store tab, vil blive godkendt. Og det gider jeg næsten ikke vente 6 uger på at få at vide fra Nets

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Skrevet kl. 11:29

jeg tror jeg dropper Nets og betaler de procenter det koster hos Euroline i opstarten. Det er rigeligt at skulle betale til epay

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Skrevet kl. 11:30

lyder godt :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 11:31

Euroline-gebyret afhænger også af hvilken type ting man sælger :-) Jeg betaler fx kun 1,3% gebyrer på mine transaktioner.

Fra København
Tilmeldt 11. Nov 07
Skrevet kl. 11:42

må man spørge hvad du sælger Lars?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49

Àsgeir Gunnarsson (Powerppc.com):

Her er lige regne stykket man skal have business for at lave abonnementer, samt have flere indløsere. Så tager Euroline ca. 2,5% af beløbet. Plus epay tager 1 krone pr. abonnement betaling og hvis der bliver betalt med dankort koster det nok 2 kr. Så skal du huske at det er 5837 kr. du bar skal punge op med pga. man betaler for 12 måneder af gangen. 

Priserne på epay's hjemmeside er ekskl. moms, så der skal lægges lidt mere ud.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 12:23

Selvfølgelig! Jeg sælger et plugin til Wordpress til affiliate marketeers (se http://affiliateplug.in)

For resten, så har CVR/SE nr ikke noget at gøre med hæftelse. Jeg har fx et CVR-nummer i min enkeltmandsvirksomhed, hvor jeg hæfter personligt.

CVR-nummeret er dit moms-nummer, og har ikke noget med virksomhedsformen at gøre - bare lige for at få det på plads :-)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:00

Lars Rasmussen:
CVR-nummeret er dit moms-nummer

CVR er virksomhedsnummer. Der er ikke noget krav om at blive moms-registreret når man har et CVR nummer

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 13:08

Karsten Sønderup Hansen:

Priserne på epay's hjemmeside er ekskl. moms, så der skal lægges lidt mere ud.

Tak for info, det havde jeg ikke lige set.

Det er lidt træls især i opstartsfasen, hvor midlerne er små,  at man har så store omkostninger bar ved en betalingsløsning.

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:22

Er der nogle der kender til PayEx? Hvad priserne er? Kan se, at de har en anden abonnomentsløsning kaldet autopay. http://payex.dk/virksomhed/tjenester/betaling/internetbetaling/autopay

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)