Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en grafiker til et job.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 61
Fra  HighHouse.dk SkiveLAN.dk Skrevet kl. 03:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg søger en grafiker til et lille job. Jeg skal have lavet et facebook cover og logo og piftet vores nuværende logo op til vores nye kommende side. Kan du klare det? Så skriv en privat besked, så kan vi snakke nærmere. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 09:36

Hej Mathias. Det lyder super. Jeg kan ikke sende dig en privat besked, men hvis det har interesse, kan du fange mig på kasper@ehandballmanager.com

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra København
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:19

Hej Mathias

Den kan jeg godt klare! :)

Jeg har arbejdet som social designer (hvor arbejdet bestod i at lave Facebook sider) i et socialt medie bureau siden starten af 2011. Nu freelancer jeg en smule, mens jeg studerer visuel kommunikation på Danmarks designskole.

Hvis du giver mig din mail, vil jeg meget gerne sende dig nogle af mine referencer.
Jeg har blandt andet lavet Facebook-sider for Ben & Jerry's (Norge, Danmark, Sverige og Finland), Mind Your Money, Kronenbourg 1664, Hjerteforeningen og Gør noget for hjertet. Samt skrevet dette blogpost http://www.mindjumpers.com/blog/2012/07/sharable-engaging-photos/ om, hvordan man laver det bedste visuelle indhold til Facebook.

Glæder mig til at høre fra dig!

Med venlig hilsen
Christina Bruun

E-mail: Christinabruun89@gmail.com
Tlf.: 6029 5223

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)