Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop intergreret med butik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ny bruger som overvejer opstart af butik og webshop. Vi overvejede at starte butik først, men efter jeg har læst lidt, kan jeg se man måske burde for lavet det hele på en gang. Altså Website, webshop, økonomisystem.

Jeg har læst mig frem til, at det burde kunne lade sig gøre at hele systemet kan køre sammen. Med det mener jeg, at istedet for at få en alm. Kassesystem i butikken, så kan man via en Ipad eller computer kører sit kassesystem. Derved burde jeg også spare tid på at opdatere lagerbeholdning på nettet. Jeg vil gerne have en system, hvor der vises beholdning på mine varer, og når et produkt er solgt opdatere systemet mindst en gang i døgnet. Der skal være mulighed for at tilslutte bonprinter og DK termnal til webshoppen, så jeg kan modtage betaling i forretningen.

Det er selvfølgelig kun et lille udsnit af alt, der skal styr på, men jeg søger tilbud på at få lavet en komplet løsning, hvor alt skal være intergreret via webshoppen.

Jeg søger prfessionelle virksomheder, der vil give mig et tilbud på dette. Jeg ønsker et personlig design, men er villig til at acceptere standard skabelon, hvis det er flot. Jeg vil gerne se tidligere designs hvis du har udført lignende jobs. Jeg vil have en komplet løsning, dvs fast pris på opgaven og ingen betalinger om måneden.

Jeg regner med og håber det skal være oppe og kører indenfor de nøste 2-3 måneder.

Skriv helst privat med konkrette tilbud.

På forhånd tak

Kim

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 11:04

Hej Kim,

Prøv evt. at tage fat i Knud Bille hos Webmercs - http://webmercs.com/.

De kan helt sikkert lave en god løsning til dig, som kan integreres med dit økonomisystem.

De er super professionelle og altid flinke til at hjælpe når noget brænder på.

Mvh.

Michael

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 16:31

Hej Kim. 

Der kan være en del penge at hente ved at gøre det hele på samme tid, men på den anden side så kan det også være lettere at miste fokus, og ikke nå at gøre det hele 100%. Hvis man har overskuddet og energien, så mener jeg klart at en samlet løsning med opstart af det hele på samme tid er den gode løsning. 

De fleste webshop-systemet kan bygges sammen med eventuelle økonomi og kassessytemet, men der findes også systemer derude, hvor du har Webshop og Kassesystem i en og samme løsning. Vi har eks. et modul til dette i vores egenudviklede Webshop paltform. 

Vi har også intergrationer til forskellige økonomissystemer som eks. Economics, eller Dynamic NAV, eller C5. Og har du et andet system du ønsker at bruge, så kan vi altid bygge en integration til dette, såfrem det ønskes. 

Jeg anbefaler altid at få lavet et personligt, og unikt design, men samtid har vi nogle skabeloner vi også kan designe i, som gør at det kan blive unikt, men til en fornuftig pris. Det gælder om at kunne komme i gang billigt, og så have en platform man kan vokse med. Udvide som behovet er der. 

Jeg har smidt dig en mail herinde, så kan vi jo tage den derfra. 

Hav en dejlig dag

Simon Falentin Olesen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)