Hej Ny bruger som overvejer opstart af butik og webshop. Vi overvejede at starte butik først, men efter jeg har læst lidt, kan jeg se man måske burde for lavet det hele på en gang. Altså Website, webshop, økonomisystem. Jeg har læst mig frem til, at det burde kunne lade sig gøre at hele systemet kan køre sammen. Med det mener jeg, at istedet for at få en alm. Kassesystem i butikken, så kan man via en Ipad eller computer kører sit kassesystem. Derved burde jeg også spare tid på at opdatere lagerbeholdning på nettet. Jeg vil gerne have en system, hvor der vises beholdning på mine varer, og når et produkt er solgt opdatere systemet mindst en gang i døgnet. Der skal være mulighed for at tilslutte bonprinter og DK termnal til webshoppen, så jeg kan modtage betaling i forretningen. Det er selvfølgelig kun et lille udsnit af alt, der skal styr på, men jeg søger tilbud på at få lavet en komplet løsning, hvor alt skal være intergreret via webshoppen. Jeg søger prfessionelle virksomheder, der vil give mig et tilbud på dette. Jeg ønsker et personlig design, men er villig til at acceptere standard skabelon, hvis det er flot. Jeg vil gerne se tidligere designs hvis du har udført lignende jobs. Jeg vil have en komplet løsning, dvs fast pris på opgaven og ingen betalinger om måneden. Jeg regner med og håber det skal være oppe og kører indenfor de nøste 2-3 måneder. Skriv helst privat med konkrette tilbud. På forhånd tak Kim |
Hej Kim,
Prøv evt. at tage fat i Knud Bille hos Webmercs - http://webmercs.com/.
De kan helt sikkert lave en god løsning til dig, som kan integreres med dit økonomisystem.
De er super professionelle og altid flinke til at hjælpe når noget brænder på.
Mvh.
Michael