Hej. Jeg har en finansielt leaset varevogn i firmaet, men er meget i tvivl om hvordan jeg skal sætte den ind i bogføringen. Bla. med afskrivning, drift, leasingydelse osv. er der en venlig sjæl der kan fortælle mig lige præcis hvad jeg skal sætte de forskellige ting under? Gerne en step-by-step vejledning. ;-) Med venlig hilsen Kristian |
Leasing og bogføring
- 1
Jeg kan ikke hjælpe dig med dit konkrete spørgsmål.. Men jeg kan anbefa dig at tjekke denne hjemmeside ud www.agera.dk/bogfoering her kan du få nogle rigtige fornuftige tilbud fra nogle dygtige bogførere.. |
Ovenstående er ikke korrekt da der er tale om finansiel leasing! |
Statsautoriseret revisor - København
Tænker du ikke på Operationel leasing ?? Ren finansiering? Det skulle være nok at oplyse det i noterne at der er indgået leasingaftale |
Nej det er det ikke. |
Statsautoriseret revisor - København
Hejsa Det kan betale sig at kigge lidt tilbage hos Amino!!! Kig her http://www.amino.dk/forums/t/43790.aspx Jeg hjælper gerne med til det praktiske om nødvendigt. Skriv en privat besked. Mvh Claus |
God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.