Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafiker søges til udvikling af logo samt website template!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Nedenstående opslag har jeg haft en tråd om tidligere herinde. Men desværre nåede jeg aldrig at få en færdig aftale ud af det. Vi står fortsat i samme situation, så jeg slår nu annoncen op på ny :)

Vi er virksomhed der er i opstartsfasen. I den forbindelse mangler vi en dygtig og yderst kreativ grafiker. Du skal stå for at designe vores firmaets logo såvel som en egentlig template til vores kommende website. Vi har ikke brug for at få sat templaten op i HTML/CSS. Det er altså kun det egentlige grafiske arbejde, der er brug for.

Hvis du er interesseret i at høre nærmere, må du meget gerne kontakte mig privat her på Amino med en henvisning til dine referencer samt et bud på, hvad vi kan forvente, at det grafiske arbejde vil koste.

Vi er godt klar over, at det er umuligt at give et egentligt/fast bud på, hvad det endelige arbejde vil koste, når der ikke fastlægger en egentlig kravspecifikation. Men vi vil meget gerne have en prisindikation sammen med din henvendelse :)

NB:

Ved kontakt skriv da gerne en e-mail, som du kan kontaktes på, hvorefter at jeg vil fremsende de tanker og ideer, som vi har gjort os omkring logo, template design mv.

Venlig hilsen,

Andreas Fischer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:42

Hej Andreas,

Det lyder rigtig spændende, og et projekt som jeg kan hjælpe jer med.
I er velkommen til at se et udpluk af mine referencer her

Min timepris er 270,00 kr.

Jeg er uddannet multimediedesigner, og har et godt kendskab til Adobe Photoshop, Illustrator og Inddesign. 

Ønsker i at se et samlet portfolio, er i velkommen til at kontakte mig på: nils@nilspedersen.dk.

Har i spørgsmål eller ønsker en uforpligtende snak er i ligeledes velkommen til at kontakte mig på mail, eller telefon: 40 606 223

Hav en fortsat god dag,

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
Aalborg 

Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:57

Goddag står opgaven stadig åben?

Venlig hilsen Leon Sloth // Moretocome.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)