Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udkast til ny hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer

Jeg har brug for nogle udkast til en ny hjemmeside. Jeg er massør og kostvejleder. Jeg har allerede denne hjemmeside på 123hjemmside.dk, men vil gerne have et mere professionelt udseende af en hjemmeside. Jeg har hørt at wordpress skulle være enkelt og skulle være nemt.

Jeg kunne godt tænke mig, hvis der var nogle herinde på Amino, der kunne lave nogle udkast til hvordan hjemmesiden kunne se ud.

Krav:

Gerne i jordfarver eller lilla nuancer.

Wordpress.

Jeg skal kunne skrive mine behandlinger på forsiden.

Der skulle gerne kunne være plads til et billede på forsiden.

Håber der er en venlig sjæl, der kan give mig et par udkast til en kommende hjemmeside.

Mvh.

Helle

Borlund Massage & kostvejledning

Tilbyder forskellige former for massage, både fysiurgisk og wellness - Borlund Massage

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 17:38

borlund massage:
Jeg kunne godt tænke mig, hvis der var nogle herinde på Amino, der kunne lave nogle udkast til hvordan hjemmesiden kunne se ud.

Hej Helle,

Det kan ofte hjælpe at skrive ens budget på også, så eventuelt interesserede ved om de kan hjælpe dig indenfor det du kan / vil betale.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 16. Sep 12
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 17:44

Jeg har ingen idé hvad det rigtigt koster. Havde blot tænkt om nogle måske hurtigt lige kunne lave et par forskellige udkast?

Tilbyder forskellige former for massage, både fysiurgisk og wellness - Borlund Massage

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 17:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Giver du lige hurtigt noget massage, hvis jeg kigger forbi?

Tilmeldt 16. Sep 12
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 17:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Desværre nej, der er weekend. Jeg søger blot nogle udkast til en kommende hjemmeside!

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

borlund massage:

Desværre nej, der er weekend. Jeg søger blot nogle udkast til en kommende hjemmeside!

Et udkast tager tid at lave - hvem skal betale for designeren?

Det du kan gøre i stedet for, er at finde inspiration på andre massør-hjemmesider. Du kan finde et allerede færdigt design som blot skal installeres, men det kræver at du selv bruger lidt tid på det. Søg eventuel efter følgende på Google:

"wordpress template masseur", "masseur templates" eller andet i den dur.

Alternativet må være at du ellers selv må betale for et udkast, og for et design. Det er trods alt et erhverv - præcis som en massageklinik.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 17:59

Jamen der er da også weekend for folk som designer hjemmesider... Tror ikke at du skal forvente at få noget gratis... og du beder om præcis det samme som Jakob Bank gør af dig. En gratis ydelse. Du ønsker blot at få uden at give ser det ud til. ;)

Det er jo ikke BARE at sætte 3 udkast op... der skal lægges en smule tanke bag sådan et udkast og bruges tid på at sætte op.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 330
Fra  Sexytoy.dk Skrevet kl. 18:20

Hej 

Nede i de forskellige bog butikker har de nogle hæfter fra det forlag der hedder libris.

så skal du ha den bog der hedder Wordpress af Brian Brandt. Den gennemgår du bare fra

start til slut. Jeg har læst den to gange nu, og jeg syntes virkelig at man får rigtig rigtig 

meget ud af den. Og rigtig mange ting kan du så selv sætte op. Og det koster gratis.

Jojo måske er der andre der så har det design du følgere, men du er da kommet længere

en 123hjemmeside. og så senere kan du jo bare købe et thema. Det starter vist fra nogle 100 kr

og op. Bogen koster under 100 kr. og du kan vist også få et domæne og et webhotel for ca 100-200

så du oppe på 300 kr. Så tror jeg næsten ik det kan gøres billiger. Ellers må du jo finde en pro her inde

og betale hvad det koster. Kunne forstille mig at det ville starte fra 1000 kr og op uden at jeg ved det.

god fornøjelse og søndag

Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 18:34

Hej Helle.

Det er også forskelligt med opsætning af wordpress.
Men du kan sende mig en mail mj @ pezzo.dk bemærk mellemrum. Og så kan vi finde en god og billig løsning sammen.

Ser frem til at hører fra dig :-)

Morten

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 16. Sep 12
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 18:35

Tak for de gode svar.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)