Hej venner, som overskriften indikere har jeg brug for hjælp til køb af et domæne. |
Jonas du skal bare gå ind på Meebox.dk og køber et domæne, de har endda 1 click intallation til wordpress.
Hej venner, som overskriften indikere har jeg brug for hjælp til køb af et domæne. |
Jonas du skal bare gå ind på Meebox.dk og køber et domæne, de har endda 1 click intallation til wordpress. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jeg forslår Hosting4real.net super gode og hurtige :) De har dog ikke .dk domæner, men ellers har de også 1 click install og lign. |
Ser skide godt ud, mange tak! |
Jeg er ikke selv total skarp i dette her, men jeg mener også DK hostmaster er billige med danske domæner |
[quote user="Kineseren fra Mors"] Jeg er ikke selv total skarp i dette her, men jeg mener også DK hostmaster er billige med danske domæner [/quote] Tjekker lige - tak :) |
Hej Skal du have hjælp kan vi klare det hele for dig i dag for kr 399 incl hjælp med at komme i gang med wordpres og affilate |
Og der er Meebox og Webhosting.dk de billigste til 45,- ![]() Men når manden skal have hosting oven i, er det sgu lettest bare at købe hele pakken hos Meebox ![]() |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
Et spørgsmål. Hvornår er der blevet sagt det er et .dk domæne han skal have? :) |
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
![]() ![]() |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)