Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værktøj til at tjekke om ens udgående links, ikke linker til en fejlside eller nedlagt side

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et site med en masse udgående links. Findes der et plugin eller andet til at tjekke om nogle af de links, linker til en fejlside eller andet. Plugin skulle gerne automatisk tjekke dem alle og give besked ved fejl.

Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 16:26

Har du prøvet link sleuth det skulle efter sigende være konge af at finde links der er døde også er det gratis :-)

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:30

Den bedste er vel Xenu eftersom incontext ikke er blevet opdateret i 10 år eller noget i den stil

Utroligt nemt at bruge

Kan findes på: http://home.snafu.de/tilman/xenulink.html

Mvh. Kasper

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:31

Lurks in the dark:
Har du prøvet link sleuth det skulle efter sigende være konge af at finde links der er døde også er det gratis :-

Lurks in the dark:

Har du prøvet link sleuth det skulle efter sigende være konge af at finde links der er døde også er det gratis :-)

Hehe det var også det jeg linkede til, men var åbenbart for længe om at skrive mit indlæg :)

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 22:27

Kasper Kristensen:

Lurks in the dark:
Har du prøvet link sleuth det skulle efter sigende være konge af at finde links der er døde også er det gratis :-

Lurks in the dark:

Hehe det var også det jeg linkede til, men var åbenbart for længe om at skrive mit indlæg :)

:-D 

MVH. Lurks in the dark.

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 00:07

køleskab:

Har et site med en masse udgående links. Findes der et plugin eller andet til at tjekke om nogle af de links, linker til en fejlside eller andet. Plugin skulle gerne automatisk tjekke dem alle og give besked ved fejl.

Hejsa

Er det til en wordpress installation kan jeg anbefale http://wordpress.org/extend/plugins/broken-link-checker/ 

Du vælger selv hvor dit den skal tjekke din side og du får en notifikation i din email og dashboard såfremt den finder et "dødt" link.

Med venlig hilsen Mikael 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)