Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg igang med at hjælpe min ven med at bygge hjemmeside op i Wordpress, dog er vi stødt på nogle problemer. Håber nogle af jer vil hjælpe.
Hjemmesiden er ikke lanceret endnu. Vores forside køre vi med Launchrock. Dog køre vi med Wordpress CMS ind under mitdomæne.dk/wordpress, indtil vi lige bliver færdig med alt det Wordpress set up, så smider vi alle filer ind på startsiden istedet for launchrock.

Dog er vi stødt på nogle problemer.
Jeg prøver lige at skrive de forskellig problemer op, og håber på at nogen vil hjælpe mig.

1. Vi har denne slider med billeder, hvor man kan klikke til side. Hvordan kan jeg skifte de billeder der er derpå?

2. Denne slider er der på alle sider, og jeg vil KUN have at den er på startsiden, og ikke på alle sider, hvordan skal det gøres?´

3. Hvis man går ind på de forksellig sider, så kan man skrive en kommentar nederst. Under kommentar feltet står der "Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>  " Hvordan kan man fjerne det??

4. Vi har et favicon som vi gerne vil have på hjemmesiden, hvordan skal det gøres?

Håber der nogen som vil hjælpe! Mange tak på forhånd!

Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:56
Ingen der kan hjælpe`?
Fra Denmark
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 148
Fra  Primux Media Skrevet kl. 08:58

Hej Jens,

For at fjerne de ting omkring dine kommentar, så skal du finde comment_from();. Du finder den højst sandsynligt i din comments.php

Den retter du blot til:

<?php comment_form(array('comment_notes_after' => '')); ?>

De andre ting du skriver om vil jeg gerne rette og forklare for en times arbejde (300 kr). Men det kræver at du giver mig et login til siden.

Kontakt mig gerne: kristian@primux.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)