Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 168
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gode Aminoer

Så er min webshop færdigSkype-CoolSmile

www.StreetCommander.com

Jeg har gjort den så enkel, "ren" og brugbar som mulig.

Holdt i kølige farver.

Hvad siger I til den?

Der ligger engelske tekster klar til at blive lagt på den.

Bedste hilsner

Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jacob,

Som webdesigner må jeg være så ærlig at sige og tilstå, at jeg synes siden er trist og grå.
Det minder meget om et design fra 90'erne,

Lørdag d. 15 september 2012 - Er der nogen grund til at det står der ? - Ved folk ikke i forvejen hvad det er for en dato ?

Selve produkt siden virker uoverskuelige, når der er mange billeder - Kan du ikke samle alle billederne i et galleri, og så med produktbeskrivelse nedenunder ?

Få lavet rene url'er: Forkert http://streetcommander.com/product.asp?product=22  Rigtigt http://streetcommander.com/uformel-waistcoat   

Udviklingsmæssigt ligner det også en der har siddet i 90'erne og leget med Frontpage.

Jeg beklager at jeg slår den så hårdt ned.

Håber alligevel du må få en rigtig god weekend

Vh Nils

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 56
Fra  Design-logo Skrevet kl. 16:32

Prøv at skifte billeder ud i toppen. Den er for grå og dårlig kvalitet, dette går hjemmesiden ret mut at se på.

Hjælp til din Psoriasis behandling!

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:42

Er det ikke lidt dyrt? Nu kender jeg ikke lige til de tøjgrupper, men 2000 kr for en kilt virker da ret pebret, er det dropshipping eller køber du direkte fra en leverandør?

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 16:42

Nils Pedersen:

Hej Jacob,

Som webdesigner må jeg være så ærlig at sige og tilstå, at jeg synes siden er trist og grå.
Det minder meget om et design fra 90'erne,

Lørdag d. 15 september 2012 - Er der nogen grund til at det står der ? - Ved folk ikke i forvejen hvad det er for en dato ?

Selve produkt siden virker uoverskuelige, når der er mange billeder - Kan du ikke samle alle billederne i et galleri, og så med produktbeskrivelse nedenunder ?

Få lavet rene url'er: Forkert http://streetcommander.com/product.asp?product=22  Rigtigt http://streetcommander.com/uformel-waistcoat   

Udviklingsmæssigt ligner det også en der har siddet i 90'erne og leget med Frontpage.

Jeg beklager at jeg slår den så hårdt ned.

Håber alligevel du må få en rigtig god weekend

Vh Nils

Jeg vil faktisk også tilslutte mig Nils. Min første tanke var også at det var noget fra 90'erne. Man kan sagtens lave noge mere spændende i samme nautrale farver. Der er svært lige at pege dig i den rigtige retning, da jeg tror der skal et helt redesign til. 

Selve vareoversigterne ligner noget fra en gammel 90'er elektronikforretning. På varekortet ligner knappen til læg i kurv også  noget fra windows 95.

Jeg tror du vil få rigtig meget ud af kigge dig lidt omkring hvordan man bygger webshops op nu om dage. Især til tøj. Der er ofte sådan et regelsæt man læner sig op af indenfor forskellige brancher. Brugerne er vant til at navigere på en bestemt måde i en bestemt type forretninger. Og her er det godt ikke at lægge alt for langt fra normalen. 

Beklager de hårde ord, men konstruktiv kritik er altid den bedste :)

Venligst

Simon Falentin Olesen

Tilmeldt 22. Jun 10
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 17:31

Hej Nils

Tak for feedback, jeg synes da ikke krititen virker hård.

God ide at få lavet rene url`er.

Det med uret vil jeg overveje.

At der er mange billeder og at farverne er holdt neddæmpet er meget bevidst. Det passer til stilen og farverne på kollektionen. 90´erne var et designmæssigt fedt årti Smile

Rigtig god weekend til dig.

Hilsner

Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 22. Jun 10
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 17:32

Hej Alex

Alex Badalov:
Prøv at skifte billeder ud i toppen

Det vil jeg prøve - tak.

Hilsner

Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 22. Jun 10
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 17:36

Hej Simon

Tak for feedback

Simon Falentin Olesen:
Selve vareoversigterne ligner noget fra en gammel 90'er elektronikforretning. På varekortet ligner knappen til læg i kurv også  noget fra windows 95.

Dette er jeg faktisk glad for at høre.

Omkring det at navigere rundt på en bestemt måde, så har jeg bevidst købt en Scannet Webshop 1, idet den som grundmodel er meget enkelt bygget op. Det gør den let for alle at finde rundt i.

Tak for konstruktiv kritik, jeg kan jo bare undlade at spørge, hvis jeg ikke vil have feedback Big Smile

Hilsner

Jakob

Iværksætter

Tilmeldt 22. Jun 10
Fra  VitalPlus.dk Skrevet kl. 17:41

Hej Kristoffer

Kristoffer Broholm:
Er det ikke lidt dyrt?

Jo, det er faktisk dyrere herretøj, end så meget andet stangtøj.

Forskellen er at tøjet er dansk designet, skræddersyet og tilpasset kundens ønsker.

Materialerne er der ikke gået på kompromis med, og tøjet produceres kun i begrænsede mængder, så man som kunde undgår at møde en anden person i tilsvarende tøj.

Billigt stangtøj produceret østen findes der allerede mængder af på markederne.

Tak for feedback

Hilsner

Jakob

Iværksætter

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:50

skrift typen

skrift typen den er alt for småt , vælg en anden tekst type der kan læses

designet

designet kunne godt trænge til en opstrammer fedt sigende banner hvad siden omhandler og større menu punkter derved siden mere overskuelig

teksten

du har meget at skrive om men du glemmer at fremhæve dine produkter man er lang tid om at opfattet det er en webshops og inden opdaget det , har du sikkert mistet nogle kunder , derved kunne det være en ide med en blogs på siden , så produkterne kommer mere frem og da du har meget på hjertet synes jeg du skal forsættet med det , men bare flytte det over i en blogs .

url

url på siden den er  slet ikke søgemaskine venlig http://streetcommander.com/info.asp?text=2 sådan her meget bedre http://streetcommander.com/HANDELSBETINGELSER

overskrifter

få på de lange sider såsom handelsbetingelsen siden del siden op med h2 eller h3 overskrifter det gør siden mere overskuelig og husk hver eneste lave en h1 overskrift omkring sidens emme.

overskrifter google

hele siden igennem er det samme titlen lav unikke til hver eneste side det hjælper lidt på optimering proces og husk google viser op til 70 tegn nu.

priserne

der skal slås meget på produkterne vises meget mere på siden med videoer og flere billeder og gerne brand markedsføre igennem facebook og andre social medier produkterne er jo ikke ligefremme billig så der skal gøres lidt ekstra ud ad det brand er også presse meddelers og og design bedre siden skal sige simpelthen der rammer og siger her er kvalitet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)