Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken online-service kunne du tænke dig gratis?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg går med planer om at starte en mindre virksomhed indenfor webprogrammering.

For at få mig selv på landkortet, har jeg en tanke om, at lave en gratis konkurrent til et tilsvarende ikke-gratis system. Et eksempel kunne være et gratis alternativ til de eksisterende regnskabssystemer.

Så nu vil jeg gerne høre - hvilken service bruger du eller dit firma penge på, på nettet, som ville lækkert at have gratis (selvfølgelig forudsat at det gratis system er af samme kvalitet som betalingsystemet)?

Systemets omfang i sig selv er ikke nogen begrænsning for mig. Jeg har ikke travlt, og jeg har tålmodighed til at arbejde op til flere år på produktet, før jeg lancerer det. Der skal imidlertidigt ikke være en masse udgifter forbundet med det. Jeg er klar til at smide en masse arbejdstimer i projektet, men ikke en masse penge. I og med at jeg har tænkt mig at servicen skal være gratis, er der jo ikke umiddelbart udsigt til, at større udgifter vil kunne tjene sig selv ind på sigt :)

Jeg håber på at høre nogle gode forslag!

Vh. Julius

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

tjaa.. Et rigtig godt skemalægningssystem til f.eks. cafeer.

Alle der gode online af disse koster en del. I øjeblikket bruger jeg shiftplanning.com for en kunde, men det koster 3-400 kr. om måneden.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)