Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skat og forretningsrejse - dels forretning, dels privat

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Fra  buttons.dk Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er lige startet som enmandsfirma og er lidt lost over, hvor meget man kan få tilbage fra en rejse tidligere i året, som jeg personligt betalt for? Sagen er, at jeg var i udlandet på det tidspunkt og klienten vil have, at jeg skulle være med til et møde, så rejste jeg tilbage til Danmark, tog hen til mødet, og samtidig besøgte nogle venner. Hvis det ikke havde været for mødet, ville jeg ikke have taget tilbage - er det så i orden at refundere hele prisen på flybilleten?

Eller kender I et godt sted, hvor jeg kan finde et officielt svar?

Tak på forhånd!

Dave

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46709
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens se dit problem. men jeg tror aldrig du kan få et 100% sikkert svar her. Det var noget andet hvis du havde fløjet fra DK til udlandet og retur, men her er du på ferie. Umiddelbart vil jeg mene du har fradrag når nu det var en nødvendig rejse, men se hvad andre her mener, eller - og nok så enkelt, log på skat.dk under tast selv og kommunikation og hør dem - evt vil de bede dig tage bindende svar som koster ca 400 kr - men du er ude i noget der er et skøn - og jo stærkere du kan bevise, at det var rent 100% for virksomheden du rejste- jo bedre.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)