Jeg prøver at få min hjemmeside billigedildoer.dk til at ramme på nogle keywords, men der sker bare intet.
Jeg har forsøgt mig meget på at komme højt på billige dildoer, men jeg er endnu ikke inden for de 50 første resultater, hvilket jeg er noget skuffet over.
Hvad er det jeg gør forkert? Hvis du er villig til at gøre en god indsats så skriv en pm, så er jeg helt klart villig til at give dig en partner knap, eller link eller hvad vi nu kan finde på.
jeg skal ikke kunne sige, hvorfor du ikke har fået noget ud af din SEO. Men sitet er uoverskueligt. Er det en shop er det en affiliate side? Jeg tvivler på kunderne ved, hvad siden kan.
Jeg har forsøgt mig meget på at komme højt på billige dildoer, men jeg er endnu ikke inden for de 50 første resultater, hvilket jeg er noget skuffet over.
Hvad er det jeg gør forkert?
Først og fremmest er det smart hvis du skriver hvad du aktivt har gjort for at optimere siden. Det ser ud til en af dine optimeringmetoder er keyword stuffing, da du i de første fem linjer har skrevet en unaturlig tekst hvor du i hver sætning skriver "billige dildoer".
Generelt er dine tekster ret dårlige, dine sidetitler og meta descriptions er heller ikke gode. Hvis du vil ranke på f.eks. "billige dildoer", så husk at få det med i sidetitlen. Du har i øvrigt også begivet dig ind på et marked hvor der er konkurrence, så du skal ikke regne med at stryge til tops med det samme du laver en side, og putter nogle affiliate links på.