Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kampgear | Første produktanmeldelse med video - hit me!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Så er Kampgear kommet ud med sin allerførste anmeldelse af et par boksehandsker.

Inden jeg smider den live, vil jeg meget gerne høre jeres mening.

Der tages stadig forbehold for stavefejl i teksten. :)

I videoen laver jeg et par talefejl, der lyder lidt fjollet. Jeg vil gerne vide, om I sidder flade af grin og mister fokus fra indholdet, eller om det blot giver et lille smil på læben, og I stadig hører efter.

En over-all vurdering ville også være dejligt! :)

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Se anmeldelsen her:
http://kampgear.dk/shop/top-ten-superfight-110s.html

De bedste hilsner
Casper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:13

jeg skal høre videoen et par gange før jeg høre talefejlene og jo tit er man den største kritiker selv man lære en masse af se sg selv og lære det gode sær som man skal huske og det er gode er der også meste af i din video , derved det  er en udmærket  video du har lavet her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 00:45

Det er en glimrende video du har lavet! Du er alt for kritisk med dig selv - at du lige snubler over et par ord gør intet overhovedet. Så, slet den undskyldning du skriver ved videoen om at det er første gang osv, det er fuldstændigt unødvendigt og gør kun at man på forhånd ikke gider se videoen fordi man tror du sjusker dig gennem det hele og det er jo slet, slet ikke tilfældet.

Et tip er dog at du bør få en bedre hvidbalance på din video, enten i postredigeringen eller ved at få noget ordentligt videolys og ikke bare det, der ligner lyset fra en glødelampe med en varm farvetemperatur.

Et andet lille tip: Handskerne går op i syningerne - ikke 'sygningerne'. ;-)

Og så synes jeg generelt det er superfedt at se produkterne i brug og at I er ærlige omkring kvaliteten. Jeg har selv købt kamphandsker over nettet til min egen kampsport og man har ingen chance for at vurdere kvaliteten andet end ud fra anmeldelser på nettet så der er din video rigtig fin.

Well done, Casper. Bare fortsæt! :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 01:50

@Lars og Mikael

Mange tak for jeres kommentarer! :)

Jeg vil straks sætte mig ned og kigge videre på det.

Det er fantastisk med god og konstruktiv kritik og positiv feedback!

De bedste hilsner

Casper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)