Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad bruger I på it-software?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Cloud ITeration Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er i gang med at sætte en it- og telefonipakke sammen, som skal kunne dække de basale it-behov (fx økonomiprogram, mail, website, telefonservice og skriveprogram) en lille, nystartet virksomhed har. Men vi famler lidt i blinde med hensyn til, i hvilket prisleje vi skal lægge os for at kunne tilbyde en konkurrencedygtig løsning.

Derfor er mit spørgsmål, hvor meget I månedligt/årligt har brugt på it-programmer i forbindelse med opstart af virksomhed?

På forhånd tak for hjælpen :)

Vh Annie

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil antage jeg ligger på mellem 500-1000 kr.

Men jeg må dog lige sige at jeg synes umiddelbart at det er en kæmpe mundfuld i har gang i der. Altså jeg er da sikker på at firmaer ville nyde at alt var samlet, men det må aldrig være på bekostning af brugervenlighed eller kvalitet af de enkelte moduler.

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 56
Fra  Design-logo Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

643kr :) ikke mere ikke mindre

Hjælp til din Psoriasis behandling!

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med starten og de første par år: ca. 50,- til webhotel.

Nu er udgiften udvidet til ca. 150,- pr. måned til webhotel, mailhotel og Amino Plus.

Resten er Open Source ligesom SALDI eller andre gratis tjenester på nettet, så der er ingen udgifter forbundet med dette.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus Agerskov/SALDI:
Resten er Open Source ligesom SALDI eller andre gratis tjenester på nettet, så der er ingen udgifter forbundet med dette.

Læner mig lige som Claus op af open source som Google docs, Open office, GIMP, Irvanview, Trello for basis software

bruger kr 150 om måneden til developer account med udbegrænsede hosting af domæner m.m.

ca op til kr 1500 til softwareanskaffelser årligt og løbende upgrades. 
 

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annie,

Det ser ud til at være noget omfattende det du nævner til en lille nystartet virksomhed.

Hvor mange er ansat?

Jeg anvender min PC programmer skrivning word og tlf. passer jeg selv mobil og fastnet, økonomistyring et freeware program no cost der er til at udbygge efter behov det er WinFinans!

Generelt vil jeg advare mod at sætte for meget IT op i starten før du kender dit behov!

omkostninger er alene:

1. fastnet tlf. + mobil tlf.
2. Internet
3. Firma web-site

Hel og lykke med forretningen du er velkommen til at kontakte for yderligere om økonomi - Freeware programmet mm.!

 

   

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Cloud ITeration Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres svar - de er til stor hjælp :)

Også fedt med tankerne om indholdet i en samlet pakke, for det er selvfølgelig også en væsentlig overvejelse.

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil antage jeg bruger omkring 1000-1500 pr md. men det er også incl. de grafiske programmer.

 

Mvh. Kasper

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)