Vi er i gang med at sætte en it- og telefonipakke sammen, som skal kunne dække de basale it-behov (fx økonomiprogram, mail, website, telefonservice og skriveprogram) en lille, nystartet virksomhed har. Men vi famler lidt i blinde med hensyn til, i hvilket prisleje vi skal lægge os for at kunne tilbyde en konkurrencedygtig løsning.
Derfor er mit spørgsmål, hvor meget I månedligt/årligt har brugt på it-programmer i forbindelse med opstart af virksomhed?
Men jeg må dog lige sige at jeg synes umiddelbart at det er en kæmpe mundfuld i har gang i der. Altså jeg er da sikker på at firmaer ville nyde at alt var samlet, men det må aldrig være på bekostning af brugervenlighed eller kvalitet af de enkelte moduler.
Det ser ud til at være noget omfattende det du nævner til en lille nystartet virksomhed.
Hvor mange er ansat?
Jeg anvender min PC programmer skrivning word og tlf. passer jeg selv mobil og fastnet, økonomistyring et freeware program no cost der er til at udbygge efter behov det er WinFinans!
Generelt vil jeg advare mod at sætte for meget IT op i starten før du kender dit behov!