Så fyr ham :D Få fat på en dansk seo gut der kan sit kram. |
det er hermed taget til eftertragtning
Så fyr ham :D Få fat på en dansk seo gut der kan sit kram. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
det er hermed taget til eftertragtning |
Hey. Jeg vil give Martin ret, og mange af de andre i indlægget. Problemet i dagens Danmark er at alle der har haft hænder nede i SEO i et par mdr. kalder sig for SEO eksperter. Der sker SÅ meget med Google og når jeg kan se i fokusere på link kataloger som er en no-go i mine øjne, stort fokus på meta titles og meta tags, som efter test har vist sig ikke længere at blive indexeret på keywords og en mangel på kompetencer og egne evner - Via jeres egen seo på jeres hjemmeside. Så ringer mine alarm klokker. Alle skal selvfølgelig starte et sted, men et godt fif: Gør jeres egen side 110% i orden og skaf nogle referencer ved at udføre gratis eller no cure, no pay løsninger indtil i har en ordentligt reference liste. Jeg læner mig kun op af eksperter og erfarne SEO firmaer som har været med i gamet i laang tid, for meget er også erfaring. Men held og lykke med det fremover :) Håber i tager ris og ros til jer. |
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
hahah MASTERINSEO du er jo total fuck up mand duer helt til grin, bare en ny taber i SEO |
Hvad skulle dette bidrage til i denne tråd? Og vær sød at holde tonen pænt. |
Hjælp til din Psoriasis behandling!
Ny bruger oprettet i dag kun for at skrive dette indlæg... Lur mig om hans IP ikke matcher et eller andet sted. Når det så er sagt skal i have held og lykke med jeres projekt. |
Jeg bliver personlig forfulgt af denne person Nicklas, mon ikke han modtager et opkald en dag? Nicklas har været med til at snyde og fuppe danskere for mange penge med hans fup webshops. Han køre med dynamisk IP så man ikke lige kan banne ham. Men han får nok snart et opkald. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Tak for informationen, har du eksempler på webshops man skal "holde sig fra" eller strider det imod Aminos regler? Mvh. Kasper |
Drenge hold jer inde til emnet eller kan vi bevæge ud i forskellige retninger. |
Hjælp til din Psoriasis behandling!
og Emil Lyver hahahahah taber Emil S personlig forfulgt på et åben forum hahahahah Til info der ingen fub shop´´s hahahahah hvad er mit nummer hahahahaha emil S hahahah |