Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokaler / kontorfællesskab søges i København

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er ved at starte kontor op i København og søger lokaler. Indledningsvis er vi to på kontoret. Jeg regner med, at vi indenfor ½ år kommer op på 3 - 5 mand. Jeg søger derfor lokaler med plads til minimum 5 mand.



 




Virksomheden fokuserer på vikarløsninger, project management og teknisk support indenfor den maritime branche. Ideelt ville jeg gerne dele kontor med andre som er inden for den maritime / shipping-branchen men er absolut åben over for andre alternativer.




 




Jeg hører gerne om der skulle være nogen som skulle have interesse i at dele lokaler eller leje lokaler ud.




 




Vh




 




Jan Steffensen.

 





Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

I Hellerup på Strandvejen 125 og Tuborgvej 5 har vi to kontorhoteller, hvor der er flere shippingvirksomheder, der har lejet kontor, og generelt er Hellerup ”the place to be” for shipping virksomheder. 

 

Hos ordnung tilbyder vi fleksible kontorløsninger, hvilket du kan læse mere om her

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg har ledige lokaler til leje i bagsværd, centralt beliggende med 5 min til tog og 2 min til motorvej,

 

Lokalerne er helt nyistandsatte, et 2 .mands kontor koster kr. 3.000,- pr md. excl. moms.

 

Du er meget velkommen til at ringe på 70 23 34 34 såfremt du er interessret,

 

min hjemmeside er desværre ikke op at køre endnu.

 

 

Fra København Ø
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan.

 

Vi har et kontor ledigt på Østerbro. Det er på ca. 30 m2 og er indrettet til 6 personer. Lejen ligger på 5000 kr. pr. md. inkl. fri internet og adgang til printerfaciliteter og kopiering.

 

Hvis du er interesseret kan du se mere på vores hjemmeside www.lj-ejendomme.dk eller kontakte os på tlf. 30706529/30250043.

 

Med venlig hilsen

LJ Ejendomme ApS

Vejlegade 12 kld.

2100 København Ø

Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)