Jeg har et problem med en webshop der ikke har den bedste svartid, og det er en kombination af applikationens hastighed og det indhold der bliver genereret. En typisk side resultere i 120-150 forspøgelser til webserveren om side elementer (jpg,css,js,htm,etc), jeg har enabled server og client side cache. Connection keep alive er også enabled for at holde antallet af connections nede. Er der nogen der har nogen ideer til at hvordan man kan optimer sidens load time, udover at reducer antallet af elementer. |
rene.win:Jeg har et problem med en webshop der ikke har den bedste svartid, og det er en kombination af applikationens hastighed og det indhold der bliver genereret.
En typisk side resultere i 120-150 forspøgelser til webserveren om side elementer (jpg,css,js,htm,etc), jeg har enabled server og client side cache. Connection keep alive er også enabled for at holde antallet af connections nede.
Er der nogen der har nogen ideer til at hvordan man kan optimer sidens load time, udover at reducer antallet af elementer.
Et link ville være rigtig dejligt - så kunne jeg tage et hurtigt kig. Evt. kig efter et tilbud fra mig her på Amino omkring en optimeringsrapport :)