Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

URL eller SEO

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen jeg har brug for noget hjælp.

Sidder for et firma nu og skal tage stilling til hvad der kan betale sig at købe af url.

firmaet har .DK og .COM de har butikker i Danmark, Norge, Sverige, Island og Holland

Er det nok med et .COM domæne og så bruge penge på bedre SEO eller skal man have fat i alle domænerne?

håber der er noget der kan hjælpe mig med det spørgsmål.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Jan 10
Indlæg ialt: 65
Fra  Webitall ApS Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan snuppe de relevante TLD'er er det en god ide at gøre. Så undgår du at skulle til at slås med domænehajer på et senere tidspunkt, og du har mulighed for at lave websites pr. land. Hvis I ikke vil lave unikke websites, er .com-løsningen med lokalisering via subdomæner eller subfolders en udmærket løsning.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har tanken, at du vil betale for SEO, hvorfor så ikke bruge 200 kr. på at have alle domænerne og så lave redirect på dem (tror jeg det hedder).

-Så er det vidst også bedre for SEO at have alle, tror jeg :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skulle grunden være til ikke at købe de forskellige domæner?
Det koster et par hundrede, men omvendt spare du tid på ikke at skulle klage til forskellige klageinstanser hvis der kommer en domænehaj i nærheden.

Du skal ikke købe dem af SEO mæssige årsager, med mindre du vil ligge individuelt indhold på hver side, men det kan give dig den fordel at kunder der indtaster eksempelvis firmanavn.is - finder dig og ryger ind på den rigtige side, i forhold til at få en fejlside og forsøge at finde jer via google hvor de evt trykker på jeres adwords reklame. Så har du sparet et par kr. pr bruger allerede der.

:: HDMI kabel ::

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 34
Fra  BalderClothes.com HeimdallNordic.com Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville personligt selv købe domænerne i de lande jeg var i og lande som der er planer om at indtage i nærmere fremtid...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)