Hej Aminoer, Jeg ønsker at afhænde mit app udviklings firma Androipo. Jeg har siden sommeren 2011 kørt firmaet, og har skabt nogle gode forbindelser til nogle super dygtige udviklere i Indien, Pakistan, og Polen. Firmaet har beskæftiget sig med at udvikle apps til kunder som har henvendt sig med en app som de har behov for at få udviklet. Jeg har ikke lavet noget aktivt salgs arbejde for at få nye opgaver ind, og de fleste er blot kommet ved google søgning, og gennem amino. Jeg har kørt det som et side projekt, og har derfor heller ikke haft så mange kunder igennem. - Jeg har leveret 5 apps total over det sidste år. Som sagt er det kørt som et side projekt, og mest som en interesse for at blive bedre til project management. Af den grund har omsætningen heller ikke været særlig stor, og det er ikke udfra omsætningen at en ny ejer skal vælge at købe. Til gengæld får en ny ejer kontakt til udviklere som allerede er afprøvet, og som kan deres kram. Et mindre kundekartotek, som med tiden har brug for både opdateringer og udvikling af nye apps. Yderligere en hjemmeside med et par tilhørende gode domæner. Grunden til at jeg sælger er grundet manglende tid, da jeg ønsker at holde fokus på mine andre firmaer, og dertil har jeg fundet ud af at udviklingsbranchen ikke lige er min kop te :) Pris?? - Skriv en privat besked hvis du er interesseret og ønsker at høre mere. Så forhandler vi en pris som vi begge kan være tilfredse med. Du er også velkommen til at give mig et kald på telefon 28960819 Håber at høre fra nogle interesserede med aminoer. Fortsat god aften. |
Hvad er det for en gang app til mobil, facebook. Hjemmeside eller?