Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics - søgeord - "Not set"

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Er der en der kan forklare mig hvad der ligger bag - når der i Google Analytics står "Not set" ved søgeordslisten? - betyder det at de besøgende er kommet på siden uden at søge med ord?

Er der nogle gode steder hvor der er nogle gode fif til Google Analytics - for en nybegynder som jeg? Har været inde på Mikkel deMibs hjemmeside, men den er ikke helt for nybegyndere...

På forhånd tak og fortsat dejlig regnvejrsdag - med håb om snarlig sol

Mvh. Lise

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 15:46
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 15:47
"Not set"? Den er jeg ikke stødt på i Google Analytics. Heller ikke for websites hvor jeg ved der ikke er besøg fra søgemaskiner.

Google Analytics har en god og uddybende hjælp efter min mening. Desuden et stort bruger forum, en blog og et lærerigt "universitet".

Fra Århus
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Slipangsten.dk Skrevet kl. 14:17
Tak for links!

Jeg er sikker på i er stødt på "Not set"

Der hvor det står er når jeg igennem mine kortoverlejringsrapport kommer til: Brug af webstedet: Land

og så går op i "segment" og vælger "søgeord" - så kommer alle søgeordene op som brugerne har søgt på.

Så godt så langt - jeg få en lang liste med alverdens ord som de har søgt på, men den første står der blot "(Not set)" ved.

Jeg er interesseret i at vide hvad det betyder, da der er flest besøg herinde under denne kategori.

Nogle der ved hvad det betyder??

Med venlig hilsen

Lise

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 14:44
Ah ok, nu kan jeg se "(not set)" :-)

Det må være trafik hvor Google ingen oplysninger har om brug af søgeord. F.eks. direkte trafik.

Hvis du ser på oversigterne under Trafikkilder, vil du kunne se detaljer om hvor dine besøgende kommer fra.

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 14:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

I nogle tilfælde vil "Not set" også optræde i listen over AdWords ord. Det sker når man også har annoncer på indholdsnetværket.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 15:01

webanalytiker:

Hejsa

I nogle tilfælde vil "Not set" også optræde i listen over AdWords ord. Det sker når man også har annoncer på indholdsnetværket.

Korrekt...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)