Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til salg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en ide til et produkt der henvender sig til festival deltagere. Jeg har ikke selv tid og råd til at finde nogen der kan producere produktet, men jeg har kontakter til folk der kan promovere ideen. Jeg tror meget vel at indenfor få år så vil det være et produkt som næsten alle festival deltagere vil have købt.

Jeg kender ikke antallet af festival deltagere årligt i danmark eller internationalt, men med en enhedspris på omkring 300-500 kroner så er salgspotentialet enormt. Produktet har en levealder på op til 5 år vil jeg tro.

Jeg ved at der findes nogle produkter som kan sammenlignes med min ide, så der vil være lidt arbejde i at finde ud af om man overtræder nogen patenter.

Jeg har ikke lavet en prototype, men jeg er 100% sikker på at det rent teknisk kan lade sig gøre.

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 14:36
Lyder spændende, dog syntes jeg lige du skal overveje at få taget patent på din idé, da du står bedre i forbindelse med et salg så.

Ingen vil jo købe noget de ikke ved hvad er, og når de har set hvad det er, kan de jo i princippet bare lave noget magen til, da du endnu ikke har patent. Men hvis du mener der er et så stort potentiale, tror jeg sikkert du kan have held med at finde investorer som kan hjælpe dig med penge.

// Jesper Skov

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 15:48
eller de kan vel skrive under på en hemmelighedserklæring inden de hører om produktet... ?
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:53
det ville også være nemmere for dig at sælge din idé hvis du har patent på det... det er en af de ting der KAN få prisen til at stige.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)