Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er denne hjemmeside god nok?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har sat en simpel hjemmeside op for min ambitiøse far, der gerne vil sælge sine specielle grilltænger, som ikke er set på markedet i Danmark.

Vi vil forsøge at kontakte forskellige sportsklubber, webshops og andre mulige forhandlere, så jeg vil gerne spørge om denne hjemmeside er god nok som en side, hvor vi kan henvise folk til, for at se hvordan grilltangen kan se ud. Altså lidt som et visitkort.

Håber i har nogle gode råd til eventuelle forbedringer til siden.

Link til hjemmeside: Grilltang.dk

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:50

Nej det synes jeg bestemt ikke ikke. Jeg har svært ved at finde ud af hvad der gør jeres grilltang unik, og hvorfor den er så speciel?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:06

siden mangler harmoni hele siden igennem er der næsten  ikke fyldt ud på ½ delen af siden mod højre

der er mangler en kontaktformular på kontakt siden.

menuen forsvinder helt vis bare køre kort ned på siden , de fleste sider har øverste banner der har i menuen derved forsvinder menuen meget hurtigt på side og derved overskueligheden på siden

ens titler siden igennem der bruges domæne navnet og et par ord mere lav dem mere unikke og husk udnytte at google viser op til 70 tegn nu

billeder lav dem mindre på siden et af dem er 5.865,82 KB det er lige lovligt meget heldigvis er min internet forbindelse ikke langsom så siden kunne da åbnes lidt hurtigt men pas på med så store billeder især vis der kommer lidt besøgene det kan komme til at koste i overskrider webhotel trafik grænse og desuden ikke bedste med store billeder langsommere internet forbindelse vil have svært ved hurtigt at se siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 00:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må erklære mig enig med overstående. Jeg har også ret svært ved at finde noget konkret information om produktet. Det er en grilltang med mulighed for indgravering, men er det dét? Er der noget specielt ved produktet ellers?

Derudover er farvespillet en smule bombastisk til min smag. Jeg ved ikke om der er nogen årsag til farven, men man kunne måske rette den til en lidt mere neutral og indbydende farve.

Måske var det også en idé at få nogle sider ind med info omkring firmagaver mm., det virker til at være oplagt til den slags. Flere flotte fotos af selve produktet på forsiden, du skal trods alt fange forbipasserende ret hurtigt for at de ikke klikker væk.

Og én sidste ting, som måske ikke direkte relaterer til hjemmesiden, er skriften på den grilltang som i benytter som eksempel. Jeg undskylder hvis det er for direkte, men skriften ligner noget som er udført hjemme i hobbyværkstedet. Især kanterne omkring bogstaverne er ikke specielt pæne.  Grilltangen ser dog præsentabel og funktionel ud - intet der!

Jeg er klar over at der er en hvis udfordring forbundet med at skære så præcist, på så forholdsvis lille stykke plade. Kunne man måske i stedet ikke lade grilltangen være intakt, og påsætte en form for navneskilt eller plade med teksten? Blot en idé.

Idéen er dog overordnet fin. Jeg kender flere der sikkert vil finde det morsomt med sådan én fætter i udekøkkenet. :-)

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 11:21

Først og fremmest tak for responsen. Har prøvet at bruge nogle af jeres råd så godt jeg nu kunne.

@Shopwithsocks

Vi mener jo grilltangen er speciel fordi man kan få indgraveret en tekst på op til 25 bogstaver. Lige umiddelbart så har vi ikke kunne finde andre i Danmark, eller udenlandske webshops, der sælger noget lignende. Jeg har også fået lavet et lille indlæg der beskriver hvordan man laver sådan en bandit, så jeg håber det giver et bedre indblik i hvorfor vi mener den er speciel.

@Mikael

Gode råd. Skal se om jeg kan finde ud af det med titler, og så har jeg skumpet billederne, så de forhåbenligt gør siden langsom.

@Brian

Har valgt et nyt og mere neutralt tema. Havde også på fornemmelsen at det måske var lige i overkanten, så tak for det.

At du synes det ligner noget hobbyarbejde, er du i din fulde ret tilJ Skal dog siges at vi bruger nogle maskiner som man nok ikke lige finder i sit private værksted. Jeg har tænkt mig at sige det videre angående kritikken. Skal bare lige være helt med, er det fordi kanterne er for skarpe og de skal være mere ”bløde”?

Skal se om han kan finde andre alternativer, men tror han er hooked på at det skal indgraveres.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 14. Apr 12
Indlæg ialt: 273
Fra  Duet IT Skrevet kl. 13:32

Hej Dennis,

Jeg synes som sådan ikke at skriften er problemet. Om det skal være skarpe eller bløde kanter, bør være op til kunden. Når jeg personligt ikke finder det så pænt udført, så er det mere fordi kanterne på bogstaverne virker så "boblede", hvis man kan sige det sådan.

Fx i bunden af de fleste bogstaver i "ishockey", virker det meget ujævnt udført. Jeg synes heller ikke at fx det lille e og ø er så pænt, men det er naturligvis også et meget svært bogstav at skrive på den måde. Derfor også min idé om en seperat plade, som man måske kunne indgravere og efterfølgende påsætte. Men om det er muligt, er jo ud over min forstand. Smile

Med hensyn til din nye farve, så er den bedre efter min mening, men du mangler helt klart noget blikfang stadig. Få taget et super flot produktfoto af din grilltang, i det rette lys og med et ordentligt kamera, og placér det som det første der fanger øjet når man kommer ind på din side. Som det er nu, så er man faktisk nød til at scrolle ned for at få øje på et billede af dit produkt.

Men klø på. Jeg synes stadig det er en fin produktidé du har. Smile

Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:57

Hej,

Fin ide du har men synes nu hjemmesiden er noget tam. Der mangler altså billeder, for det er trodsalt det folk vil se. Og så måske lidt mere indhold i form af tekst. Men som brian siger, så vil flere billeder helt klart hjælpe på siden.

gratis managerspil, med præmier, baseret på virkelige sportsbegivenheder på Win14me.com

Fra Århus, Midtjylland
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 39
Fra  OleMunksgaard.com Skrevet kl. 15:47

Hej Dennis

Som fotograf vil jeg også gerne se flere lækre billeder.
I kan jo give mig et kald hvis I har bruge enten for en fotograf til at lave de lækre billeder der sælger jeres produkt, eller hvis I gerne vil have et fotokursus i produktfotografering.

Vh
Reklamefotograf
OleMunksgaard.com

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 15:56

Siden gør alt andet end at sælge produktet!

Der mangler fokus på produktet, specifikationer, billeder osv.

Lav siden så den ikke er så lang, og sørg for at forsiden er lækker og indbydende - lige nu ligner det en blog.

:: HDMI kabel ::

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 16:43

puha, det er jo næppe det man vil høre. Jeg kan høre der er et stort behov for flere billeder og har da også et par ideer til hvordan der kan komme flere billeder ind på siden.

Jeg kan allerede sige nu at selvom det kunne være rigtig fedt at få nogle gode produktbilleder ind på siden, så er pengene der simpelt hen ikke. Men det er bestemt noget der skal investeres i, når salget går lidt bedre.

@Laust

Jeg tror jeg skal lede efter et andet tema, hvis det er rigtigt at det ligner en blog. For jeg går ud fra, at det er det du mener. At der kun skal være en præsentation af produktet, sammen med et billede af grilltangen. Ellers så ret mig endelig, for tror måske du har lidt ret. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)