Jeg må erklære mig enig med overstående. Jeg har også ret svært ved at finde noget konkret information om produktet. Det er en grilltang med mulighed for indgravering, men er det dét? Er der noget specielt ved produktet ellers?
Derudover er farvespillet en smule bombastisk til min smag. Jeg ved ikke om der er nogen årsag til farven, men man kunne måske rette den til en lidt mere neutral og indbydende farve.
Måske var det også en idé at få nogle sider ind med info omkring firmagaver mm., det virker til at være oplagt til den slags. Flere flotte fotos af selve produktet på forsiden, du skal trods alt fange forbipasserende ret hurtigt for at de ikke klikker væk.
Og én sidste ting, som måske ikke direkte relaterer til hjemmesiden, er skriften på den grilltang som i benytter som eksempel. Jeg undskylder hvis det er for direkte, men skriften ligner noget som er udført hjemme i hobbyværkstedet. Især kanterne omkring bogstaverne er ikke specielt pæne. Grilltangen ser dog præsentabel og funktionel ud - intet der!
Jeg er klar over at der er en hvis udfordring forbundet med at skære så præcist, på så forholdsvis lille stykke plade. Kunne man måske i stedet ikke lade grilltangen være intakt, og påsætte en form for navneskilt eller plade med teksten? Blot en idé.
Idéen er dog overordnet fin. Jeg kender flere der sikkert vil finde det morsomt med sådan én fætter i udekøkkenet. :-)