SEO og beskrivelse på Google.
Tilmeldt 12. Sep 11
Jeg har et site hvorpå man kan designe sit eget cover til smartphones. Sitet hedder www.justmakeID.com og kan ikke forstå at når man skriver webadressen www.justmakeID.com, kommer siden fram på Google , men der står at der ikke findes en beskrivelse af sitet. Sitet er bygget i WP What to do???
Svar
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Du skal have google til at vide du findes :-) Og "give lov" til at de kan indexere dine sider :) Skulle mene det det.. intet andet :) Google Webmaster tools - skulle jeg mene hjælper dig :)
Svar
Tilmeldt 12. Sep 11
Jeg har tilladt det inde i Wordpress og den er ikke aktiveret på privacy. Den er sat til at kunne findes..
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Martin
Skrevet
12-09-2012 kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Prøv at skrive site:justmakeID.com i google søgefelt, så vil du se problemet beskrevet :) Du har en robots.txt der blokerer for at tingene bliver indekseret tilsyneladende :)
Svar
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Du skal vidst (kan ikke huske det :D) Gøre det manuelt.. Er du medlem på Webmaster tools? altså Google WEbmaster tools?
Svar
Tilmeldt 12. Sep 11
Nej, jeg er total grøn bag ørerne i Wordpress og Google..
Svar
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Ehm, jeg smider dig lige en PM :-)
Svar
Tilmeldt 12. Sep 11
jeg er inde i Wordpress, men hvor er det jeg skal indsætte den tekststreng jeg har downloadet fra Google webmaster
Svar
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Jeg koder desværre ikke :D Har du SEO plugin fra wordpress plugins? (så kan du nemlig bare lade den styre det) Og ellers så kig din PM's :) (og der kommer lige et ekstra deri)
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Martin
Skrevet
12-09-2012 kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
jeg er inde i Wordpress, men hvor er det jeg skal indsætte den tekststreng jeg har downloadet fra Google webmaster
Jeg har smidt dig en mail :)
Svar