Hej Amino'er Er der nogen af jer der har forstand på både opstart af hjemmesider, og betting-sites? Har brug for en jeg kan gå til for at få hjælp til udvidelse og erfaring omkring min side www.oddshint.dk
|
Hvad baserer du hele bloggens eksistens på? Hvor lang tid har du tippet?
Jeg er utrolig skeptisk når en ny tipper ikke alene sender en masse tips ud hver dag, i mange forskellige ligaer og sportsgrene, men også undgår at inkludere odds. Hvad er så pointen?
Det svarer lidt til at jeg startede en Zumbaskole på nettet hvor jeg lærte folk at danse Zumba, hvis jeg ikke ved hvordan man gør det eller har nogen idé om hvad den niche egentlig tænker - hvordan skal min hjemmeside så nogensinde blive populær?
Du virker til at have godt drive og synes du er ihærdig og laver meget på din hjemmeside, men hvad med at finde noget du ved noget mere om? Eventuelt noget du selv har som hobby?
Hvis det SKAL være odds, bliver du altså nød til at lære lidt mere om det. Læs artikler fra betexpert eller hvem der nu tilbyder det, lær om hvordan man finder value, hvad man skal kigge efter og så videre. Bare at skrive "Tror X2 er et godt bet" uden at snakke om odds eller noget som helst er en tabende forretning både for dig som tipster og læseren.