Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til logo design

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skødstrup
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 40
Fra  MiMa-Connection Aps Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi er en forholdsvis nystartet virksomhed som først nu rigtig har fået gang i salget :)

Da vi besluttede os for at springe ud som selvstændige lavede vi naturligvis et logo osv. det er jo altid spændende i starten :)

Men nu hvor vi har fået gang i salget og er (synes vi selv) blevet mere professionelle og skal til at lave visitkort, brevpapir mv. så synes vi måske vores logo halter lidt. Vi synes logoet bæger en smule præg af at det er lavet på amatørniveau, hvad synes i?

Jeg har tideligere set at der er folk herinde der søger virksomheder som ønsker at få designet logoer, så de kan få afprøvet deres færdigheder og forbedret deres kunnen. - Hvis nogen ønsker dette vil vi meget ligge navn og logo til at sådant projekt. Ellers ville det være rart at høre hvilke erfaringer i har med forskellige logodesignere?

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Ps. mit profilbillede er ikke det logo jeg ønsker redesignet, det er blot logoet på et af vore produkter, www.theoona.dk

Mvh Martin

Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:09

Hey, 

Jo, synes det virker lidt amatøragtigt. Du kan for ganske få USD få en masse fede bud på portalen crowdspring.com - en masse designere lægger deres bedste bud ind og du vælger og lader "betalingen" gå til en vinder. Jeg har fået udviklet prof logo for under 200USD

Tilmeldt 12. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:10

...du lægger blot opgaven ind på engelsk og venter på at designerne laver en masse fede forslag :-)

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:12
Fra Skødstrup
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 40
Fra  MiMa-Connection Aps Skrevet kl. 09:34

Mange tak for de gode råd.

Det ser ud til at være en super fin hjemmeside den der ! Den vil jeg helt sikkert bruge fremover :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)