Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I er iværksættere .. Hvad synes i om denne pakke?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Danhost ApS:
Ja, det er et CMS-system vi selv har udviklet.

Nej, niveauet er meget højere end de gratis versioner. Det er lavet på dansk til det danske marked.
Derudover kan man eks. godt oprette flere brugere.

Ikke for at tvivle på kvaliteten af jeres CMS, men jeg har meget svært ved at tro på at niveauet af det er højere end de 'gratis CMS'er'. F.eks. Drupal har været på markedet i årevis og ligger nu i version 7, og har samtidigt tusindvis af plugins man kan bruge og et hav af folk verden over der bidrager til det.

Jeg ville aldrig anbefale nogen at bruge et lukket hjemmebygget CMS, da man efterfølgende er 100% afhængigt af at ens leverandør videreudvikler det og det typisk kun kan en brøkdel af hvad de populære open source systemer kan. Og man vil aldrig kunne komme ud af sådan et samarbejde uden at skulle starte forfra.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 09:37

Hej Mads

Der er selvfølgelig fordele og ulemper ved alt. 

Derfor bør man gøre det op med sig selv når man starter webshop/hjemmeside om hvad man egentlig har tid til at stå for selv, hvilke kvalifikationer og hvilken viden har man selv på området til at kunne udvikle og vedligeholde alt i sin egen webshop. 

Rigtig mange vælger en færdig webshop-løsning som denne, da de oftest hellere vil lægge deres arbejdstimer i selve forretningen i stedet for programmeringsarbejdet. Og for de, der ikke har den store viden omkring open source kan det være meget svært (for det er jo trods alt en stor verden at begive sig ind i, hvis resultatet skal blive af høj kvalitet).

Vælger man en færdig løsning, betaler man et månedligt abonnement, der hos Danhost f.eks. indeholder webhotel, e-mail samt serverplads, som man skal bruge for at kunne uploade produktbilleder, tekstindhold mm. Man får også et indbygget administrationssystem, så det er let for at opdatere webshoppen løbende. Dertil er der jo den fordel at man har let adgang til supporthjælp og er altid sikker på, at softwaren kører, som den skal.

Der er stor sikkerhed og tryghed at hente ved en færdig webshop-løsning som den vi udbyder.

Men igen - det afhænger af, hvad man kan og vil bruge tid på. :-)

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:24

jeg synes prisen virker dyr da jeg har backup med mit nuværende webhotel vis skal have webshop og mere skal jeg tilkøbe til samme bare jeg nu har på min hjemmesiden koster det over 1500 kroner per måneden plus de ting der ikke findes i jeres system plus jeg skal betale over 10.000 kr det virker ikke som et tilbud

husk de fleste ting der koster 25 kroner per måneden hos jer er med i wordpresse side eller det kan på 5 minutter installeres et plug in som koster ekstra hos jer hele 25 kroner hver eneste måneden

hvad vis vil ud ad løsning har man så alle disse ting med over til et andet webhotel eller skal man starte forfra igen ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 11:09

Mikael christiansen:
jeg synes prisen virker dyr da jeg har backup med mit nuværende webhotel vis skal have webshop og mere skal jeg tilkøbe til samme bare jeg nu har på min hjemmesiden koster det over 1500 kroner per måneden plus de ting der ikke findes i jeres system plus jeg skal betale over 10.000 kr det virker ikke som et tilbud

Hej Mikael

Med hjemmesiden hos os, har du ikke brug for et webhotel ved siden af, da der er hosting inkluderet. Derudover sørger vi også for at tage backup hele døgnet uden dette koster ekstra - det er blot en service så vores kunder kan føle sig trygge. Så har man altid mulighed for at kontakte os, hvis man ved et uheld har slettet eller mistet data. Så alt dette får du for 249,-/mdr. 

Tilbuddet lyder på 8.995,- ex. moms og er et engangsbeløb, som bl.a. inkluderer opsætning og programmering i CMS, unikt webdesign, domæneregistrering, grafisk design af logo, design og opsætning af nyhedsbrev og der følger visitkort med og brevlinje + mulighed for at få det trykt og tilsendt. Måske du ikke er enig, men dette er altså mere end et billigt tilbud.

Mikael christiansen:
hvad vis vil ud ad løsning har man så alle disse ting med over til et andet webhotel eller skal man starte forfra igen ?

Der er ingen binding, hvis man vil flytte til en anden udbyder. Da hjemmesiden/webshoppen ligger i vores CMS, kan man ikke bare "tage den med videre" men der er derimod indbygget et eksportmodul, så det er let at eksportere en samlet liste over alle sine produkter, beskrivelse m.m. som man efterfølgende kan importere i den næste shop. Så man er på ingen måde stavnsbundet til os :-)

De bedste hilsner
Kathrine, Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:24

Danhost ApS:

Mikael christiansen:

Hej Mikael

Med hjemmesiden hos os, har du ikke brug for et webhotel ved siden af, da der er hosting inkluderet. Derudover sørger vi også for at tage backup hele døgnet uden dette koster ekstra - det er blot en service så vores kunder kan føle sig trygge. Så har man altid mulighed for at kontakte os, hvis man ved et uheld har slettet eller mistet data. Så alt dette får du for 249,-/mdr. 

Tilbuddet lyder på 8.995,- ex. moms og er et engangsbeløb, som bl.a. inkluderer opsætning og programmering i CMS, unikt webdesign, domæneregistrering, grafisk design af logo, design og opsætning af nyhedsbrev og der følger visitkort med og brevlinje + mulighed for at få det trykt og tilsendt. Måske du ikke er enig, men dette er altså mere end et billigt tilbud.

Mikael christiansen:

Der er ingen binding, hvis man vil flytte til en anden udbyder. Da hjemmesiden/webshoppen ligger i vores CMS, kan man ikke bare "tage den med videre" men der er derimod indbygget et eksportmodul, så det er let at eksportere en samlet liste over alle sine produkter, beskrivelse m.m. som man efterfølgende kan importere i den næste shop. Så man er på ingen måde stavnsbundet til os :-)

De bedste hilsner
Kathrine, Danhost 

okay så er der ikke ekstra omkostninger ved site mape som du står på siden ens omkostning er 249 kroner plus moms så vil jeg mene det er en god ide at rette siden for den har så en del fejl vedr priserne

okay så vis flytte så får man ikke cms med så derved mener du man er stavnsbundet af systemet selv om skriver noget andet for man skal starte forfra igen er ikke ligefrem en let proces for en iværksættere , eller har jeg misforstået dig man kan godt flytte webhotellet over i et andet webhotel ?

i alt ret lige jeres fejl på siden vedr priserne og jo man er stavnsbundet har du forklaret nu , eller har du forklaret dig forkert i dit svar ?

jeg mangler lidt svar i dit indlæg jeg forstår det ganske enkelte ikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 13:05

Det inspirere mig jo næsten til lave noget af det samme

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)