|
Hej Amino'er Jeg går, at overvejer at lukke mit firma som jeg startede som 16 årig i 2010. Dengang havde jeg en webshop kørende, tænkte at det skulle blive større og derfor valgte jeg at få et cvr.nr. Det har bare været sådan at der har været underskud det sidste årstid og det har ikke været noget der er et problem, men er ikke sjovt at bruge tid på mere. Jeg har længe gået med drømmen om, at blive iværksætter og kunne gøre det på fuldtid. Men er lige startet som økonomielev efter handelskolen og det er jeg glad for. Så vil jeg gerne tage en massør uddannelse, som kan tages i weekenderne og vil gerne starte på, at læse HD start 2013. Så vil jeg gerne ud og rejse i 5 uger, hvor jeg nu har ferie hvert år, det skulle gerne være til steder som f.eks. Dubai, Azorerne, Hawaii osv. noget af det koster mere end andet. Men det skal der være råd til. Så hvad vil i råde mig til, finde et ekstra job i weekenden/aftenarbejde når det passer ind for, at få sparet sammen til det? Og skal jeg lukke mit firma få alle mine aktiver solgt og have den frihed? Mvh Lasse |
Det er svært at sige. Følg det du synes er bedst selv, vi kan sagtens give råd, men råd kan også være farlige.
Det er altid svært i starten, lige meget hvad man kaster sig over, og det kan være mange forhindringer på vejen til det helt store, men det er netop der man ikke skal give op.
Bliv gratis medlem