Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

What to choose? - shopsystem.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et forholdsvist stort dilemme lige pt.
Jeg er ved at opstarte en virksomhed med en kammerat, og vi skal til at lave webshoppen(selv).
Vi er dog i tvivl om vi henholdsvis skal bruge programmet Shopify eller Magento til det eller et helt tredje til det? det skal bare være nogenlunde simpelt at gå til.
Håber i kan komme med nogle gode råd, anbefalinger samt hvad i vil fortrække.

/ De to iværksættere.  

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:29
Hej i to

Jeg er selv Shopify entusiast, men det er lidt for tyndt et grundlag at anbefale det ene eller det andet på.

prøv at beskrive jeres behov lidt nærmere - både på kort og langt sigt - så vil i få mere kvalificerede svar.
Tilmeldt 9. Sep 12
Skrevet kl. 22:08

Vi ønsker at lave en webshop, som er lækker, overskuelig, stilren og stadigvæk simpel. Vi vil sælge nogle stilfulde accesories, som selvfølgelig er ad rigtig god kvalitet. Vi har alle vores leverandør kontakter, så varerne er stortset klar til sending, samt udarbejdet en markedsføringstategi.

Nogenlunde samme koncept som http://coverme.dk/ , dog med nogle undtagelser. :-)

Håber dette kan hjælpe.  

/ Viktor

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 22:51

Hej Viktor. 

Det kommer meget an på dit behov tror jeg. Med Magento får du mange flexible muligheder og et utal af funktioner foræret. Hvor ved Shopify er det hele barberet lidt mere ind til benet og du får netop de vigtigt ting du skal bruge. 

Det er fordele og ulemper ved begge shops i min optik. Jeg tror det vigtigste for jer at finde en shop platform hvor i kan komme billigt i gang, og som i enten kan skifte ud når i vokser fra den, eller en platform som i kan vokse med.

Jeg er selv stor fan at Shopify, og er ret vild med deres shop system. (Vi har da også kigget en del på deres system i forhold til vores eget shopsystem) Jeg syntes dog ikke at løsningen er særlig skalerbar. Altså den er måske ikke den mest optimale løsning at vokse med, så man kan ende i en situation hvor man er vokset fra sin Shopify platform

Men det er også mange andre alternativer derude. Kig dig omkring og prøv nogle forskellige administraitoner og se hvad du kan lide at bruge. Jeg vil også gerne vise vores løsning frem hvis du er interesseret. Vi har sådan en halv Shopify løsning, men med mulighed for på at ændre ALT i shoppen hvis man ønsker det, næsten ligesom en Magento. Man skal kunne vokse med sin shopplatform! Men står du og skal vælge mellem Magento og Shopify ville jeg sige Shopif :) 

/ Simon

Tilmeldt 9. Sep 12
Skrevet kl. 22:58

Hej Simon,

Mange tak for dit indlæg, det er utrolig brugbart.
Jeg vil tage dine råd til mig og kigge mig lidt omkring.
Men jeg vil med glæde se jeres løsning.

/ Vikor 

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 07:54

Hep.

Magento er først relevant når du har mange produkter. Og med mange mener jeg over 1.000 varenumre. 

Shopify er fint out of the box, men dyrt synes jeg. 

Jeg vil anbefale en Wordpress løsning med WooCommerce. Der sparer du altså en hel del i længden...

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Tilmeldt 9. Sep 12
Skrevet kl. 09:31

Super, mange tak for dit svar Parship.
Jeg har ingen ide om hvordan diverse forskellige programmer fungerer.
Så er der en mulighed for at man kan få et kursus eller guide i det?
Hvad er nemmest at gå til? :)

/ Viktor 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:17

vis skal være simple ville jeg vælge prestashop det er let at gå til , jeg kan godt finde ud det min shop har jeg nu selv oprettet vare på , det er ikke så svært

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 19:34

Vthestrup:

Hej Simon,

Mange tak for dit indlæg, det er utrolig brugbart.
Jeg vil tage dine råd til mig og kigge mig lidt omkring.
Men jeg vil med glæde se jeres løsning.

/ Vikor 

Hej igen Viktor. 

Smid mig en mail eller giv mig et kald, så kigger vi på det. 

Simon@dreamabout.dk

+45 21 4000 42

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 12:41

Nå, hvad endte du så med at vælge??? 

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)