Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk i England (London)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 21
Fra  Borg Consult Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er

Jeg er lige flyttet til London og jeg tænkte at jeg ville starte mit eget firma herovre.
Jeg har dog indset at mit netværk, er mildest talt dårligt og de kontakter jeg i DK benyttede mig af er ikke til så meget gavn her.

Jeg er uddannet bygningskontruktør og jeg har i DK lavet mange tilstandsvurderinger af bygninger, hvor jeg fokuserede meget på energi-tiltag.
Her i London, er husene endnu mere klar til at få en kærlig hånd og derfor syntes jeg at markedet var endnu mere modent end i DK.
Idéen var at del-betale en evt. renovering af et hus, med energitiltag, som eksempelvis: Installering af solvarme, udskiftning af vinduer, efterisolering etc.

Er der nogen, der har kontakter her, som jeg kan tale med om hvordan jeg gør det bedst?

De kontakter jeg har fået herovre nu, er mest studerende og folk, som ikke ejer huse - hvilket jo ikke helt er min målgruppe.

Jeg har lavet en hjemmeside:

www.borg-consultants.co.uk som beskriver det hele, jeg har desuden en facebookside, som jeg tænkte skulle være mit "levende" billede af virksomheden og skulle fungere som et forum, hvor folk enten kunne skrive om mine deres idéer / spørgsmål : https://www.facebook.com/BorgConsultants?ref=stream

Jeg håber, der er nogen der har lidt tips til hvordan jeg kommer i gang :-)

Fra København
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 21
Fra  Borg Consult Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt virke som om det lidt er den omvendte verden: Jeg søger selv efter arbejde, men får flere ansøgere til mit "firma" end rigtige kunder. 

Det er dog et godt tegn, det betyder, at der er nogen der ser mine annoncer og finder mig på google.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)