Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du håndværker eller har du et gør-det-selv tip? - så giver jeg et backlink!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Jeg er igang med en ny side med byggematerialer, såsom spånplader, gipsplader og meget andet til gør-det-selv folket. Jeg er selv kun begynder gør-det-selv mand uden nogen form for håndværksmæssig uddannelse. Så derfor søger jeg efter gode kortere og længere artikler med gode gør det selv tips og tricks, både til småting, store projekter og materialevalg.

Så, hvis du sidder inde med en masse gør-det-selv viden om det og gerne vil have et godt link eller to retur til din side - så send mig en artikel på min. 300 ord. Send endelig artiklen - også selvom du ikke er vandt til at skrive, så skal jeg nok få det sproglige rettet igennem!

MVH Mikkel

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 11:40

Det skal lige siges at siden er helt ny og ikke optimeret i forhold til hverken opbygning, design eller noget. Men jeg er da også interesseret i alle mulige andre former for input af ideer til siden!

\Mikkel

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 19:20

Jeg tillader mig lige at bumpe en enkelt gang, nu her når folk er hjemme fra arbjede...

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 19:41

Hvilken side er der tale om?

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 19:51

Den der linkes til i første indlæg - bygselvmaterialer.dk

Det er en helt ny side og pt. er der blot nogle få artikler lagt op og ikke arbejdet meget med designet, men det bliver der gjort noget ved. Lige nu arbejder jeg mest på at få noget indhold skrabt sammen. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)