Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Content - internet marketing

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

1) Jeg vil høre om der nogle gode billige tekst forfatter, som kan skrive noget tekst til et kommende website som henviser sig til studerende. send mig PM med referancer og pris , samt hvis der er andre som kan anbefale vil det være rart.

2) hvis man samtidig skal ramme de mange tusinde via internet marketing, hvad er bedst. Sociale medier, FB, linkedin.
Er der andre måder eller andre ting man kan gøre ud over internet, hvis det ikke skal koste kassen som ny startet.

Ser frem til at høre fra jer.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:36

Hej

Du kan kigge på mit koncept Bedre billige tekster.

Dér får du en masse tekst for ikke så mange penge, og kvaliteten, leveringen og servicen er i top.

Jeg vil også gerne give dig tilbud på grundtekster til dit site skrevet af en rigtig tekstforfatter med uddannelse og mange års erfaring. Det vil give dig et mere professionelt site, som vil konvertere bedre, men det vil også koste noget mere for dig at komme i gang. Ring til mig, hvis du har lyst til at drøfte dine behov.

Venlig hilsen

Hans

2814 8403

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 09:47

Hej, jeg er en knægt på 15 år, der skriver en del tekster for tiden... Jeg har tid fra på mandag (indtil da har jeg en del tekster der skal skrives)...

Har flere referencer, bl.a. beskrivelserne af disse 5 produkrer:

http://basostore.com/produkter/maerker-1/the-blue-uniform.html

Disse 5:

http://basostore.com/produkter/maerker-1/whyred.html

Forsideteksten:

http://basostore.com/

Og en masse på et par andre sites :) (Bemærk, at jeg i disse tekster fokuserer 100% på søgeord, hvis jeg ikke skal det, kan de laves lidt bedre, men stadigvæk ikke på "voksent niveau"...

-Skriver tekster af 300 ord, til 35-40 kr/tekst.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 00:27

Hej Hans og Simon samt dem fra PM
Jeg vil i løbet af denne uge eller næste uge tage kontakt til jer og have en snak med jer
Da jeg lige i mellem tiden skal havde et overblik hvormeget og hvilket emner der skal skives om.

Hvis der er andre som har erfaring om hvordan man lettes og billig når ud til studenter må i også gerne skrive nogle ord. :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 02:40

sheikhk:
Hvis der er andre som har erfaring om hvordan man lettes og billig når ud til studenter må i også gerne skrive nogle ord. :-)

Hvilken aldersgruppe ønsker du at ramme?

/Zouheir

Salg&Marketing chef 

Hvidovre Volley Elite

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 07:44

Hov! 

Det kunne jeg også godt tænke mig at vide lidt mere om. 

Gerne priser og "niveau" (hvis man kan kalde det det) - altså om det er akademisk eller børnevenligt... 

Arbejder for Capasystems med fokus på PAM.

Tilmeldt 14. Apr 09
Skrevet kl. 08:58

Har ingen Alders gruppe grænse, men det kan være alt fra folkeskole , til gymnasium , til universitetet, eller andre vidregående udd. Så det skal nok ramme bredt.

Tilmeldt 23. Jan 12
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 13:20

Hans Stokholm Kjer:

Du kan kigge på mit koncept Bedre billige tekster.

Dér får du en masse tekst for ikke så mange penge, og kvaliteten, leveringen og servicen er i top.

Hej Hans. 

Har du nogle standard priser?
Der står ikke noget om priser på dit site... Wink 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:37

parship:
r står ikke noget om priser på dit site... Wink 

Jo, der  gør. De er bare gemt under en næsten usynlig scrollbar.

Hvis man scroller ned står der:

Aktuelle priser:

Blogindlæg (bestil mindst 5 i samme emneområde):
Kort blogindlæg (á 450-550 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 75 ord): 60 kr.
Længere blogindlæg (á 900-1100 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 150 ord): 85 kr.

Artikler:
Artikel 1500 (á 1400-1600 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 225 ord): 120 kr.
Artikel 2000 (á 1900-2100 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 300 ord): 180 kr.
Artikel 2500 (á 2400-2600 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 375 ord): 225 kr. (Dem laver vi flest af.)
Artikel 5000 (á 4850-5150 tegn inkl. mellemrum svarende til ca. 750 ord): 340 kr.

Alle priser er ex. moms.

Procedure:

1. Du sender et kort oplæg til de ønskede tekster og angiver, hvor mange og hvilke typer tekster, du ønsker. Skriv til kjer@kjers.com, og skriv ”billig tekst” i emnelinjen.
  2. Jeg sender ordrebekræftelse og beder om fakturaoplysninger.
  3. Du sender fakturaoplysninger.
  4. Efter senest fem arbejdsdage modtager du pr. mail dine færdige tekster samlet i ét word-dokument.
  5. Fakturaen kommer senere pr. mail.

Venlig hilsen

Hans

Klik og læs mine anbefalinger om brug af billige tekster.

Tilmeldt 23. Jan 12
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 10:14

Super! Tak!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)