Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en god leder af et rigtigt godt App projekt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har den optimale ide til næste store sælger på app siden.

Jeg arbejder dog på et andet og meget større projekt, så jeg har hverken tid eller ressourcer til at føre ideen ud i livet.

Derfor søger jeg en partner der kan overtage arbejdet med at udvikle ideen til en decideret app. Jeg vil ikke være deltagende da døgnet kun har 24 timer og jeg er bundet på hænder og fødder af mit hovedprojekt, men det ville være synd at lade en fantastisk ide gå til spilde fordi jeg ikke har tiden.

Mit eneste ønske er at beholde 30% af ejerskabet i projektet, jeg vil gerne tjene penge på projektet/ideen, men uden en aktiv indsats vil en større procentdel skabe problemer. Personen jeg søger skal selv være istand til at arbejde videre med ideen og kreere det færdige produkt.

Skriv en PB hvis du mener du har ressourcer og kunnen nok til at få et udkast og ud fra det lave et fantastisk spil.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:18

...så det du skriver er, at du gerne vil have 30% af et projekt, som du ikke deltager i? Altså du vil sælge en idé for 30% ejerskab?

Hvis jeg har forstået dig rigtigt, så held og lykke. Det bliver sikkert ikke nemt, for idéer er der millioner af. Det er straks værre at finde et super team, til at gennemføre den slags imo.

Hvem ved.....hvis du skriver noget mere, kan det være at folk måske kan se potentialet.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 1. Sep 12
Skrevet kl. 01:54

Konceptet er solgt til en udvikler i Norge.

Og jeg havde aldrig regnet med at få 30%, men havde jeg skrevet 20% ville jeg blive tilbudt 10%, nu fik jeg 15% ejerskab af programmet, og det udvikles top proffesionelt.

Jeg burde nok have skrevet at ideen var solgt i tråden, men jeg tilstår, jeg glemte alt om tråden efter ideen var afskibet.

Venlig hilsen

Jan Hansen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:40

Tillykke med at få "afsat" idéen. Glæder mig til at se den i App Store (giv lige heads up)
Jeg ville personligt højst give 5% for en idé hvis den nu var rigtig god. Idéer er der masser af, det er eksekvering der betyder noget.

Tilmeldt 1. Sep 12
Skrevet kl. 14:43

Det kan jeg forestille mig :)

Jeg søgte hen imod en udvikler der have et lignende type program på appstore allerede, det minimerer udviklingsomkostningerne og de skal arbjde med en bekendt faktor. Jeg vil foreslå de folk der har gode ideer at benytte samme fremgangsmåde da det minimerer udviklingsomkostningerne væsentligt samtidigt med at ideeen er meget lettere at sælge. Jeg var fræk og skrev hele konceptet til chefen selv, 45 minutter efter ringede han til mig (Jeg er halvt Norsk og forstår sproget udmærket). som sagt var det en 3 timers samtale og jeg blev inveteret til Norge.

Det der reelt var største problem var serverplads og pris. Men forhandlinger var overstået på 3 timer da grund ideen blev vel modtaget, samlet har jeg brugt 12 timer og en køretur til Oslo, så det er det letteste projekt jeg nogenside har arbejdet med :D

Jeg har "købt" min del af arbejdskraften for 40.000 kroner, det er baggrunden for min ejerandel.

Selvfølgelig skal end result vises herinde, det er sjovt når ting lykkes, og jeg håber da at dette bliver en sød solstrålehistorie :D

Venlig hilsen

Jan Hansen

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:39

Ja ok......du virkede bare så stålsat på en meget stor andel, og det plejer at medføre skuffelser.

Anyway.......det er stadig fedt at have en mindre andel af noget, måske, succesfuldt end en stor del af ingenting ;o)

Stort tillykke herfra. Yes

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)