Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside og visitkort

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej hej

Medio/ultimo august starter jeg min Coachvirksomhed Mit Sanne Jeg, hvor jeg tilbyder professionel personlig og virksomhedscoaching. I den forbindelse skal jeg have lavet en hjemmeside og visitkort mm. Jeg er faldet pladask for virksomheden ImageConsult, deres professionalisme, måden de profilere sig på, samt måden de kommunikere på deres hjemmeside. Desværre er de i en økonomisk klasse jeg desværre slet ikke kan være med til. Har nogle af jer erfaringer med webdesignere der er god til at lave hjemmesider der "ikke er som alle de andre", til en pris der er muligt for os "dødelige" at betale???

Hvilket prisleje kan jeg iøvrigt forvente?? -naturligvis godt klar over at det er afhængig af indhild, flash osv osv

Venlig hilsen

Sanne

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 22:32
Hej Sanne,

Sjov leg med dit firma navn :-). Det er jo svært at vurdere hvad du mener er umenneskelige priser. Du skal huske at bag en ordentlig hjemmeside ligger både analyse, brainstorm, designudkast, opsætning og lancering - samt at der er tænkt på at den også virker hvis folk bruger Firefox og at google kan indeksere den. Ting der nemt kan tage mellem 20-30 timer. Hos cygnet ligger vores timepris på de 300, hvilket betyder at en løsning normalt ender mellem 6.000 og 9.000 kr. Hvis den pris er helt skudt ved siden af, kan jo man jo spare på dele processerne, f.eks. hvis du har alt billed materiale klar.

Af en lidt skæv løsning vi har leveret kan jeg nævne et site for filosoffen Finn Janning og anden løsning i din still kunne være for Socialfaglig Konsulent Lotte Baun. Hvis det har fritstet dig er du velkommen til at enten ringe til mig, Krisitan Sørensen, på 6130 7560 eller sende en mail til ks@cygnet.dk.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:08
Hej Sanne

Jeg har sendt dig en PM

Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 22:27
Hej Sanne

Jeg har sendt dig en PM med lidt uddybende information

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 00:00
Hej Sanne..

Det lyder bestemt som en opgave for sådan en som mig.. Dog skal jeg lige sige at jeg er hårdt arbejdende Art Director om dagen, så hvis du kan leve med lidt længere produktionstid ( ikke meget skal jeg lige sige) så kan jeg love dig design og grafik ud over det udsædvanlige. Økonomisk kan jeg matche de bedste.. så send mig en mail eller PM mig med lidt mere info så kommer jeg gerne med et bud på din kommende grafiske profil på web osv.

Mange hilsner:/Thomas Niels Thomsen

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 08:53
Hej Sanne,

Du er velkommen til at kontakte mig på trofo@trofo.dk og på telefon  31 69 14 15.

Så kan jeg give dig et prisoverslag.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)