Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udsolgt, tak! :-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick,

Jeg er slet slet ikke i tvivl om hans links er bedre end Fiverr for det er jeg sikker på de er men i hans første post skrev han bare det ikke var super gode links men bedre end fiverr og ser jeg så prisen syntes jeg bare det ser dyrt ud..

Jeg er slet ikke ude på at sige Halfdan ikke laver et godt arbejde for han virker dygtig til sit arbejde.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Dette er ikke en diskussion omkring linkbuilding metoder.

Benyt jer af tilbuddet eller spring videre.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 13:03

Jeg vil blot lige sige tak for alle henvendelserne!

Vi har fået afsat vores 5 pakker i løbet af i nat, og et par stykker må tilmed gå forgæves i denne omgang. Dem kontakter vi lige som de første, hvis vi en anden god gang lige pludseligt skulle stå med et underskud i samme klasse.

Endnu en gang tak. Kristoffer og jeg ser frem til at gå i gang med at skabe nogle super gode links senere i dag!

@larsuth: Jeg kan sagtens følge dig. Det er svært at tage stilling til et tilbud, når der er så få konkrete detaljer som her - praktisk taget ingen. Jeg ville rigtigt gerne bevise effekten af arbejdet og vise, hvad vi lavede, men det er der også gode grunde til ikke at gøre. Det må blive en anden god gang i et lidt mere lukket forum. :-)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

ClausKoch:

hvor mange backlinks snakker i om? 

for mig lyder det dyrt 

Hvordan kommer du frem til din vurdering uden at kende antal og kvalitet?

Der er links der sagtens kan være 4000,- værd pr. stk, så det undrer mig hvordan du overhovedet kan have en ide om prisen i forhold til kvaliteten, ud fra de informationer der er her i tråden.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 13:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det gik som spået stærkt med at få solgt de linkpakker. Jeg har selv været rigtig godt tilfreds med linkbygning fra Kristoffer Føns og Halfdan Timm får jo bare ting til at ske.

Derfor vil jeg også råde folk der leder efter linkbygning til ikke at tro at mere er bedre når det gælder links og at billigere i mange tilfælde bliver dyrere i sidste ende.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

God formiddag til alle vikinger (Jeg hører, det sner i Danmark nu? Vi har skybrud her..)

Jeg deltager i øjeblikket i WorkAway, hvor tiden går med at give egne affiliatesites et ordentligt skub fremad i søgeresultaterne. Samtidigt er kodningen af det føromtalte projekt nu gået i gang, og det kommer lige til at koste en tand mere, end Kristoffer og jeg havde regnet med. Så vi er ude på krigsstien her med yderligere 3 linkpakker lig de, vi sendte afsted for godt en måneds tid siden.

Betingelserne har ikke ændret sig - det er stadigt ordentlige links til en pris på 4.000kr ex moms, og de 3, der skriver først, er dem, vi laver arbejdet for. Vi vil rigtigt gerne se den størst mulige effekt af vores arbejde, så ud over links skriver vi også nogle forslag til, hvad der ydermere kan gøres på sitet for at forbedre placeringen på dét keyword, I beder os arbejde om.

Skriv en privat besked her på Amino eller en mail på halfdan at halfdantimm dot dk, hvis du er klar, eller hvis du har uddybende spørgsmål! :-)

Så lukker jeg af med et link til mit nyeste blogindlæg - om at skabe en fremtidsholdbar indtjening med affiliate marketing og et billede fra WorkAway her i Spanien:

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:34

To pakker er afsat, og det betyder, at vi har en enkelt tilbage. Arbejdet er godt i gang med at lave links allerede. Tag fat på PM eller skriv en mail, hvis I også gerne lige vil snuppe en plads eller to! :-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)