God formiddag til alle vikinger (Jeg hører, det sner i Danmark nu? Vi har skybrud her..)
Jeg deltager i øjeblikket i WorkAway, hvor tiden går med at give egne affiliatesites et ordentligt skub fremad i søgeresultaterne. Samtidigt er kodningen af det føromtalte projekt nu gået i gang, og det kommer lige til at koste en tand mere, end Kristoffer og jeg havde regnet med. Så vi er ude på krigsstien her med yderligere 3 linkpakker lig de, vi sendte afsted for godt en måneds tid siden.
Betingelserne har ikke ændret sig - det er stadigt ordentlige links til en pris på 4.000kr ex moms, og de 3, der skriver først, er dem, vi laver arbejdet for. Vi vil rigtigt gerne se den størst mulige effekt af vores arbejde, så ud over links skriver vi også nogle forslag til, hvad der ydermere kan gøres på sitet for at forbedre placeringen på dét keyword, I beder os arbejde om.
Skriv en privat besked her på Amino eller en mail på halfdan at halfdantimm dot dk, hvis du er klar, eller hvis du har uddybende spørgsmål! :-)
Så lukker jeg af med et link til mit nyeste blogindlæg - om at skabe en fremtidsholdbar indtjening med affiliate marketing og et billede fra WorkAway her i Spanien: