|
Hej, gæve Aminoer! Jeg startede for efterhånden 3-4 måneder siden min hjemmeside, som jeg ville brug rigtig lang tid på. Desværre kom der en masse ting i vejen, og jeg fik aldrig gjort noget ud af den rent SEO og indholdsmæssigt. Jeg fik gjort siden flot, skrevet 9 gode lange indlæg, samt oprettet alle de ting der skal til for at køre en WordPress hjemmeside. Siden har endda en facebook side med 850 facebook likes (det er ikke rigtige facebook likes, men 'fake' (kinesere & japanere) der synes godtom siden, pga. en fejltagelse mellem mig og en flink mand fra fiverr. Siden har også et ganske fint logo. Alt i alt er det en WordPress side der mangler en kærlig omgang SEO, samt en der vil gå op i den. Jeg vil igen lige gøre opmærksom på at den ikke er SEO optimeret overhovedet, og får ingen besøgende. Alt du ser på siden, følger med siden! Siden der er tale om, er selvfølgelig Appnyhed.dk. Hvis du er interesseret, så skriv en privat besked med et eventuelt bud - jeg siger ikke hvad jeg vil have for den, da jeg ikke ved det - du kommer med et bud (jeg er til at forhandle med :-). Mvh, |
WordPress side der er klar til brug sælges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem