Jeg har fornylig fået opdateret min website, og er i den forbindelse interesseret i at høre hvad i aminoer, kunne have af kommentarer og meninger om den?
http://n-media.dk/
Den er primært oprettet som en henvisning til de arbejdsopgaver jeg har udført, samt en præsentation af mine kompetencer inden for grafisk design.
Lækker stil Jeg ville dog nok sløjfe overskrift og forklarende tekst på portfolio og reference-siderne, da det for det første er unødvendigt, samt det efterlader et stort hvidt tomrum til højre, og man skal scrolle for at se dine ting. Det synes jeg er lidt synd. Man skal kunne se dine fine ting med det samme, dvs. højere oppe på siden.
Super lækker unik identitet! Dog vil jeg sige at selvom jeg godt kan lide whitespace - så er der rigtig meget af det på din side. Jeg ville pakke det hele bare en lille smule tættere. Det ser lidt for tomt ud lige nu - men pas på det ikke bliver for tæt :-)
Jeg er helt forelsket i dit design, menuen er enkel og ikke til at fare vild i, samtidig med at det er meget charmerende og kreativt. Stor ros også til kontaktsiden og kompetencesiden, de er virkelig flotte og tydelige i deres budskaber.
Jeg vil sige som de andre at din forside sagtens kan bære at dine ting kommer højere op.
Men alt i alt, er der faktisk ikke så meget at sige, synes jeg, udover thumps up! Flot, attraktivt, seriøst og kreativt!