Jeg har en ide om, at jeg herfra vil kunne sælge nogle forskellige varer ved Halloween. http://halloween-online.dk/ Men hvad findes der af interessante grossister på området? |
Hey
Jeg oprettede mig inde på dit forum sidste år.
Sidste år begyndte vi jo at sælge Halloween ting. Vi købte gennem temashop De fører primært varer fra Smiffys Det er muligt at man kan få det billigere direkte gennem Smiffys ved køb af store mængder, men da du kan opnå ret store rabatter gennem temashop, og de i år har adskillige varer som de kan levere på 1 dag, vælger jeg selv denne løsning i hvert fald i opstratsfasen.
Se også Kostumelandet Ved ikke hvad du kan opnå af rabatter. Så bare at de havde meget billige lysende djævlehorn:)
Eller her hvor de sælger græskar skæresæt som er blevet ret populære. Der har de i hvert fald forhandler sæt.
Men nu er det jo sådan at jeg kun sælger gennem min butik. Derfor kan jeg købe store partier, opnå god rabat og sælge lidt dyrere end på nettet og dermed opnå en ok fortjeneste. Vi ved jo godt at alt altid kan findes billigere på nettet og jeg skal jo trods alt have til huslejen.
Se i øvrigt på om nogle af firmaerne tilbyder Drop Shipping.
Se i øvrigt min foreløbige side for i år
Det er bare midlertidigt hvis folk allerede begynder at søge skal der jo være en smagsprøve