Hej Louise Som udgangspunkt en god side, men der mangler lidt grafisk/layoutmæssig kælen for detaljerne. Boksene under "info" er lidt irriterende. Måske du kunne gøre dem mindre eller større, så de enten står på en linje (med alle fire) eller to x to. Noget andet: Da jeg læste teksten "Om Rusticana di Lusile" (under "info") fik jeg sgu´ helt lyst til at smage olivenolien. Inden da, havde jeg nærmest ingen idé om hvad siden egentlig tilbød mig (som gør at jeg skulle vælge den frem for føtex). Jeg synes at du skal smide denne tekst ind på forsiden, - evt. i en forkortet udgave. Din målgruppe har jo nok heller ingen problemer med at læse lidt tekst, da de jo er "kræsne" og der også er sådan lidt konkurrence mellem pseudogastronomer om hvilken helt særlig ekstra jomfruolivenolie man nu har fået fat på. Derfor er det vigtigt at servere denne historie til den kommende kunde - han skal have noget at fortælle sine venner (kan nærmest allerede høre min tidligere kollega snakke om din olie (kulturradikal type)). Det illustrerer desuden også dit personlige engagement. Tænk målgruppe! Det skaber ganske enkelt produktdifferentiering, brander dit produkt og er i lige så høj grad det kunden køber, som det fysiske produkt! Det er simpelthen for ærgerligt at gemme denne tekst i en afkrog på siden... Håber det er brugbart! Held og lykke med det! |
metatags hvordan forstås det
metatags som nævnes er den øverste titlen på hver eneste siden , der kan sættes 70 tegn ind og der er det en seo fordel at man oveni laver alle samme unikke metatags titler på alle sider , der vises nærmeste altid den valgte titlen på siden, så det er meget vigtigt udfylde den med unikke titler på alle dine sider på dit domæne
metatags beskrivelsen er den neden under igen den bruges faktiske efterhånden af ingen søgemaskinerne meget meget sjældent bruges disse derved en god indledende på siden er vigtig lige som en indledning når man skriver en stil i skolen starter en stil kort ud med hvad siden omhandler
dog ses af og til de bruges metatags beskrivelser , men når det er så sjældent vil jeg mene en god indledning er langt vigtigere på siden
eksempel på en god indledning
husk ved en indledning vigtigt du starter med en h1 overskrift et godt eksempel på den bedste måde lave teksten på siden indledning er her et godt eksempel http://www.bd-store.dk/shop/frontpage.html
social medier
social medie som en god faktor i søgemaskine optimering der er vigtige især google plus og facebook
længere produkt beskrivelser
husk en vis længende i produkt beskrivelser ellers ville nogle af dem være ens som på andre sider , derved sæt dig ned lave nogle gode lange beskrivelser http://www.copyscape.com/?q=http%3A%2F%2Frusticana.dk%2Fnyheder%2Fcitronsalt.html det et godt et eksempel på for kort , dog er problemet på siden ikke ekstremt stort
eksempel på god siden mangler overskrifter og linje skrift
de unikke lange beskrivelser som den her http://rusticana.dk/produkter/olivenolie/solo-gentile-di-chieti-ekstra-jomfru-olivenolie.html god lang tekst på den siden , rigtigt godt lavet , dog mangler denne underside overskueligheden den er ekstrem tætskrevet side så husk der et linje skrift og mellemrum ved hver eneste punktum og fordel oveni kunne være inddele sådan en siden med en par underoverskrifter h2 og h3 det vil klart gøre siden mere overskuelig
overskrifter h1 h3 h3
hvad er overskrifter under overskrifter det vist i mine overskrifter det er alle cms systemer næsten det vigtigste en gang på siden er en overskrift h1 og så bruger man h2 eller h3 overskrifter efter hvor vigtigt det er på siden