Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg fat i erhvervskunderne ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har fået mig lidt gro bund med private kunder, men kunne godt tænke mig lidt erhvervskunder også, ikke de helt store ordre, men nogen der tager en dags tid af gangen.

Jeg synes selv jeg er alt for usikker i min formulering ved "forretningsmøde" så personlig fremmøde uopfordret taller ikke til mig.

Jeg har tænkt mig at skrive et brev til nogen virksomheder i byen og høre om de ikke kunne tænke sig at få tilbud på deres polering af vinduerne fra mig og så derefter komme ud og snakke med dem.

Eller burde jeg have en "sælger" ud på marken og opsøge ? Her tænker jeg der skal tjenes mange penge ind før det kan gå og ikke giver underskud.

Kom gerne med ideer.

ps jeg er vinduespudser ;)

/Mikkel

Fra Tune
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Som start tror jeg, du evt. kunne sende et brev, som fortæller lidt om hvad du kan tilbyde og hvem du er.

Skriv i brevet, at du vil kontakte dem en bestemt dag for at aftele et udbydende møde og HUSK at overholde dagen.  Det er ikke så slemt at ringe når folk er advaret. Jeg synes selv det er meget svært, at ringe ud og sælge sig selv.

Hvis du synes, at en sælger en nødvendig for at få mere gang i forretningen, tror jeg at jeg ville starte med en freelancer. ( Der er sikkert en hel masse her på Amino) Så du ikke skal have de  store pung frem til en sælger løn.

God fornøjelse med forretningen.Yes

Mange hilsner

Dunja Schmitz

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)