Hej MørcH For at modtage betalinger med Dankort, skal du have en indløsningsaftale med PBS. Der kan ansøges på www.betaling.dk Hvis du derudover også ønsker at modtage betalinger med internationale kort: Mastercard, Visa-electron, Visa m.v. skal du også have en international indløsningsaftale hos PBS. Derudover skal du have en gateway. Jeg kan anbefale www.fribetaling.dk men hvis du har brug for support, så ville jeg vælge en anden gateway, da du ikke skal regne med god support fra Fribetaling - Men det virker udmærket - Så længe du ikke skal have support. Til slut skal du have kodet din OsCommerce shop om, så du kan modtage betalingskort. Hvis du vælger Fribetaling som gateway følger der automatisk et betalingsmodul med, som du skal have implementeret i din OsCommerce shop, hvorefter du kan modtage betalinger. (hvis du selv kan lidt php kodning så er det let nok at få betalingsmodulet til at virke) Du kan se priserne for kortbetaling hos PBS her derudover skal der påregnes udgift til gateway (f.eks. www.fribetaling.dk |
Jeg vil lige gøre opmærksom på at der på www.openforum.dk er dvs. moduler du kan installere i din OsCommerce shop, ganske gratis og driller det kan du sikkert få en hånd af folk inde på forumet :)
Held og lykke.