Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

123hjemmeside ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har oprettet en hjemmeside via 123hjemmeside. Er der nogen der har erfaring med om folk let finder frem til en via denne hjemmeside?

Umiddelbart kommer hjemmesiden ikke frem ved en alm. googlesøgning.

Hvad er jeres erfaring?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23

Hvorfor har du valgt 123hjemmeside? Hvis du har ambitioner om at få besøgende fra Google, vil det være meget lettere hvis du har dit eget domæne. Et domæne kan købes for 45 kroner hos Meebox, og så får du også forbandet god service hos dem (hvis du er ny til domæner, eller hvis du skulle rende ind i eventuelle problemer).

For at komme højere op på Google, skal du selvfølgelig have udført noget søgemaskineoptimering. Hvor gammel er hjemmesiden, og hvad hedder den?

Her kan du læse lidt om at købe et domæne.

- Ellers må du have held & lykke med det. Men hvis du har ambitioner om at have et fint site, så synes jeg at du helt sikkert skal investere i dit eget domæne - det er ikke specielt svært.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 18:35

Hej :)

Jeg er fuldstændig enig med Casper.

Jeg har godt nok lige postet indlægget i en anden tråd, men du får den også lige her - Domæenavn + Webhotel for 9 kr. 

Den redegør for hvordan du kan købe et domænenavn for 9 kr. hos 123hjemmeside, og derefter flytte det over på et gratis webhotel, som fx ezHost. Derefter kan du så installere WordPress, som jeg vil anbefale dig at prøve. 

Hvis du ikke lige gider at bruge tid på at sætte dig ind i hvordan du gør, kan jeg godt gøre det gratis for dig. Er du interesseret i det, så skriv en PB til mig :)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 18:42

Enig med de andre. Få dig dit eget site :-)

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)