Hej Jan, Jep nu er der ingen problemer. Men den var altså nede i nat.. Super ærgeligt når i nu vælter jer i eksponeringer;-) Men rigtig fed side ![]() MVH |

Hej Jan, Jep nu er der ingen problemer. Men den var altså nede i nat.. Super ærgeligt når i nu vælter jer i eksponeringer;-) Men rigtig fed side ![]() MVH |
![]() |
søger ligesindede i Sønderjylland
|
Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise
Tak tak for det. Vi kører stadig derud af. Vi florerer på eb.dk igen og på tv2.dk senere igen. På mandag bliver vi igen omtalt i en lang række medier, vi har besat forsiden på seoghør de sidste 2 uger. Dejligt med PR-arbejde der bærer store frugter....... |
Tillykke med magasinet! Lækkert design og flotte billeder. Jeg har lige startet et firma som sælger MP3 afspillere i lækkert design, måske det var noget du kunne bruge i en konkurrence på jeres magasin. Jeg vil gerne sponsorere et par stykker hvis du er interesseret, du kan se dem på http://www.blingthing.dk/default.asp M.v.h. Luis R. Lorenzen |
Tak for roserne og tilbuddet. Fantastisk produkt. Passer perfekt til vores stil. Hvis du kan smide en i til mig også, så har vi en aftale ![]() Skriv til mig på winum@therockandrollmagazine.com så finder vi ud af noget fedt med en fed omtale af blingthing med en masse billeder. |
Hej Jan, Det var så lidt! Jeg har sendt dig en mail. Hmmmm det er forresten et det et ret fedt forum det her AMINO jeg er helt ny herinde. Men som sagt så har jeg sendt dig en mail og kommet med et forslag og du er velkommen til at komme med et forslag jeg er meget fleksibel og det skal selvfølgeligt følge dit koncept M.v.h. Luis |
Det interview sparker dælme røv, det må jeg sgu nok sige! Jeg er imponeret over Thorborgs coachende adfærd, hvis man kan sige det sådan :D, og din (journalistens) spørgsmål, da disse fokuserer på netop at tæske Jante, i stedet for at spørge som en eller anden højtidelig CNN-journalist... Do shit with us. Interviewet var personligt. Tror jeg bli''r afhængig af dit magasin... hehe. Mange tak for den gode oplevelse! Mvh. Artemis Hvorfor blev du iværksætter? |
Ja han giver den smæk. Vores transkribenter var ikke stolte, da de skulle lave båndudskrift på hans interview. Der er masser af nyt i vente. På onsdag nyt shoot. Det mest omfattende vi endnu har lavet. Denne gang rent faktisk med en kendis, undskyld Martin ![]() |
![]() Hvis man må komme med en stjerne man gerne kunne se i magasinet, kunne jeg godt tænke mig at se Sune Wagner og Sharin Foo fra The Raveonettes, det kunne være så cool, det passer lige til jeres stil tror jeg ![]() |